×

به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) ؛ توزیع ۲۰۰ بسته اقلام معیشتی توسط اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان

  • کد نوشته: 56821
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۰
  • 192 بازدید
  • ۰
  • رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل گفت : در دومین مرحله از توزیع اقلام بسته های معیشتی ۲۰۰ بسته ۳۰۰ هزار تومانی برای نیازمندان دو شهرستان اماده گردید و توزیع شد . به گزارش گیل و دیلم ،حجت السلام والمسلمین سیدحامد میرحسینی اشکوری ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان […]

    به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) ؛ توزیع ۲۰۰ بسته اقلام معیشتی توسط اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان
  • رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل گفت : در دومین مرحله از توزیع اقلام بسته های معیشتی ۲۰۰ بسته ۳۰۰ هزار تومانی برای نیازمندان دو شهرستان اماده گردید و توزیع شد .

    به گزارش گیل و دیلم ،حجت السلام والمسلمین سیدحامد میرحسینی اشکوری ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی، بیان داشت : وقف یکی از مهمترین راه های حمایت از قشر ضعیف و کم برخوردار جامعه بوده و اداره اوقاف تمام خدمات خود را برای حمایت از این قشر بکار می گیرد .

    میرحسینی در ادامه گفت: پس از دستور مقام معظم رهبری و با توجه به وظیفه ذاتی اوقاف در استانه سال نو بسته های معیشتی به ارزش ۴۰ میلیون تومان بین مردم دو شهرستان توزیع گردید .

    وی گفت : در استانه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) باهمت امنا و خیرین شهرستان در مرحله دوم این طرح حمایتی ۱۰ راس گوسفند نیز دبح گردید و در بسته های معیشتی قرار گرفت که ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است که در بین نیازمندان توزیع گردیده .

    اشکوری در پایان گفت : توزیع این بسته ها توسط امنا و خیرین بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بود انجام خواهد شد .
    ز

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=56821

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *