×

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد: غرق شدن یک ماهیگیر در رودخانه سفیدرود

  • کد نوشته: 57100
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۸
  • 132 بازدید
  • ۰
  • سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از غرق شدن ماهیگیر ۴۸ ساله در رودخانه سفیدرود روستای کیسم این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از غرق شدن ماهیگیر ۴۸ ساله در رودخانه سفیدرود روستای کیسم این شهرستان خبر داد. سرهنگ حمید محمدی‌نسب در تشریح جزئیات این خبر گفت: […]

    فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد: غرق شدن یک ماهیگیر در رودخانه سفیدرود
  • سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از غرق شدن ماهیگیر ۴۸ ساله در رودخانه سفیدرود روستای کیسم این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از غرق شدن ماهیگیر ۴۸ ساله در رودخانه سفیدرود روستای کیسم این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ حمید محمدی‌نسب در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در رودخانه سفید‌رود روستای کیسم، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

    این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد به دلیل شدت جریان آب قایق فردی که مشغول ماهیگیری بوده واژگون و ماهیگیر ۴۸ ساله به علت عدم تسلط به فن شنا غرق شده است.

    وی تصریح کرد: با همکاری اهالی جسد متوفی از آب خارج و به سردخانه بیمارستان منتقل شد.

    فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه در پایان از شهروندان خواست، ضمن رعایت نکات ایمنی و هشدار‌های پلیسی از شنا و ماهیگیری در نقاط خطرآفرین خودداری کنند تا شاهد حوادث این چنینی نباشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=57100

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *