×

کشف ۶۰ حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سنگین در لنگرود

  • کد نوشته: 57147
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۹
  • 59 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کشف ۶۰ حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سنگین در لنگرود بسته هستند
  • فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۰ حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سنگین به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان لنگرود خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان لنگرود در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین […]

    کشف ۶۰ حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سنگین در لنگرود
  • فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۰ حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سنگین به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان لنگرود خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان لنگرود در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

    این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از این کامیون ۶۰ حلقه انواع لاستیک خارجی قاچاق مربوط به خودروهای سنگین کشف شد.

    وی با اشاره به اینکه در این رابطه متهم ۵۸ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش این لاستیک‌ها را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

    فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان ورود اقلام و کالاهای قاچاق بی‌کیفیت را ضربه‌ای مهلک برای کسب و کار و اقتصاد داخلی قلمداد کرد و گفت: پلیس با تمام توان برای تامین امنیت اقتصادی با قاچاق مقابله می‌کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=57147

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.