×

برگزاری نماز عید فطر در ۹ منطقه سفید گیلان

  • کد نوشته: 57286
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۱
  • 62 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان گیلان با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در ۹ منطقه سفید گیلان گفت: راهپیمایی روز قدس در استان گیلان برگزار نمی‌شود اما نماز عید فطر و نماز جمعه در مساجد ۹ شهرستان و‌ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. به گزارش گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی […]

    برگزاری نماز عید فطر در ۹ منطقه سفید گیلان
  • رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان گیلان با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در ۹ منطقه سفید گیلان گفت: راهپیمایی روز قدس در استان گیلان برگزار نمی‌شود اما نماز عید فطر و نماز جمعه در مساجد ۹ شهرستان و‌ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان در سالن الغدیر استانداری با اشاره به توزیع ۱۵۱ هزار بسته معیشتی در استان گیلان اظهار کرد: در دو مرحله قبلی با همکاری مسؤولان، خیرین و مردم ۱۵۱ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع‌شده و مرحله آخر هم در پنجشنبه هفته بعد توزیع می‌شود.

    وی با اشاره جزئیات برگزاری نماز جمعه و عید فطر در استان گیلان گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا ۹ شهرستان استان گیلان دارای وضعیت سفید بوده و نماز عید فطر و نماز جمعه در مساجد این ۹ شهرستان و‌ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

    رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان گیلان با اذعان به اینکه راهپیمایی روز قدس در استان گیلان برگزار نمی‌شود، بیان کرد: بر اساس ابلاغیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امسال در استان گیلان راهپیمایی روز قدس و هیچ اجتماعی در این خصوص برگزار نشده و در سطح شهرستان‌های استان بیانات مقام معظم رهبری پخش خواهد شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=57286

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *