×

انهدام باند شرکت هرمی در رودسر

  • کد نوشته: 57849
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۹
  • 99 بازدید
  • ۰
  • انهدام باند شرکت هرمی در رودسر فرمانده انتظامی رودسر گفت: اعضای باند یک شرکت هرمی در رودسر شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی فرمانده انتظامی رودسر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. او […]

    انهدام باند شرکت هرمی در رودسر
  • انهدام باند شرکت هرمی در رودسر

    فرمانده انتظامی رودسر گفت: اعضای باند یک شرکت هرمی در رودسر شناسایی و دستگیر شدند.

    به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی فرمانده انتظامی رودسر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    او افزود: با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز شد و ماموران امنیت عمومی محل فعالیت اعضای این باند را شناسایی کردند.

    فرمانده انتظامی رودسر بیان داشت: ماموران با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۴ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

    سرهنگ جوانمردی ادامه داد: ۱۰۰ جلد کتاب و جزوه آموزشی در خصوص فعالیت و عضوگیری در شرکت‌های هرمی نیز از این باند کشف شد.

    او با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: علیرغم هشدار‌های مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه این گونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=57849

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *