×

نخستین کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ گیلان در مزرعه قوهای لاهیجان

  • کد نوشته: 57937
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۱
  • 71 بازدید
  • ۰
  • نخستین کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ گیلان در مزرعه قوهای لاهیجان برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، نخستین کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ با همکاری گروه آموزشی امواج موفقیت در روز سه شنبه بیست خرداد در مجموعه گردشگری مزرعه قوها برگزار گردید. محمود خورسندی مدیر گروه آموزشی امواج موفقیت برگزاری این کارگاه را […]

    نخستین کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ گیلان در مزرعه قوهای لاهیجان
  • نخستین کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ گیلان در مزرعه قوهای لاهیجان برگزار گردید.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، نخستین کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ با همکاری گروه آموزشی امواج موفقیت در روز سه شنبه بیست خرداد در مجموعه گردشگری مزرعه قوها برگزار گردید.

    محمود خورسندی مدیر گروه آموزشی امواج موفقیت برگزاری این کارگاه را نیازی ضروری برای افزایش مهارت و کسب مهارتهای جدید مشاغل و صنایع استان دانست و تاکید نمود: دوران قرنطینه، کرونا به همه ما ثابت کرد که تنها شیوه های جدید کسب و کار و ارتباط با مشتریان است که می تواند راه برون رفت از بحرانهای مالی و اقتصادی را ایجاد نماید و دیجیتال مارکتینگ و آشنایی با ابزارها و سازو کارهای این روند کاری، قطعا می تواند زمینه ساز توفیقات شغلی باشد.

    پوریا سلوتی و سهیل پورعبدالله اساتید مدرس این دوره آموزشی عمده تاکید خود را به قابلیت موثر اینستاگرام در فروش و بازاریابی متمرکز نمودند و استفاده صحیح و ثمربخش از ابزارهای جدید ارتباطی و شبکه های اجتماعی را نقشی کمتر تجربی و بیشتر عملی و آکادمیک دانستند که نیاز به حضور در جلسات آموزشی و سپری نمودن دوره های مهارتی دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=57937

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *