×

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان: فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان وارد مدار بهره برداری شد

  • کد نوشته: 58153
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۸
  • 181 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از اتصال فازدوم تصفیه خانه بزرگ به شبکه آب شرب استان خبر داد و گفت: با اتصال این تصفیه خانه و اتمام کارهای جزئی باقی مانده؛ ظرفیت تولید آب شرب استان در تیرماه افزوده خواهد شد. به گزارش گیل و دیلم ، سید محسن حسینی از اتصال فازدوم تصفیه […]

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان: فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان وارد مدار بهره برداری شد
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از اتصال فازدوم تصفیه خانه بزرگ به شبکه آب شرب استان خبر داد و گفت: با اتصال این تصفیه خانه و اتمام کارهای جزئی باقی مانده؛ ظرفیت تولید آب شرب استان در تیرماه افزوده خواهد شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سید محسن حسینی از اتصال فازدوم تصفیه خانه بزرگ به شبکه آب شرب استان خبر و اظهارکرد: با اتصال این تصفیه خانه و اتمام کارهای جزئی باقی مانده؛ ظرفیت تولید آب شرب استان در تیرماه افزوده خواهد شد.

    وی با اشاره به قطع بودن و یا افت فشار  آب طی ساعاتی از بامداد روز گذشته تا ظهر امروز در برخی شهرهای شرق گیلان به منظور اتصال فاز دوم تصفیه خانه به شبکه آب افزود: در حال حاضر  آب شرب بهداشتی و سالم برای این شهرها دوباره برقرار شده است.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان ضمن عذرخواهی از مردم شرق گیلان و روستاهای متاثر از این  قطع پمپاژ آب برای حدود ۲۰ ساعت گذشته از تحمل و صبوری آنان برای انجام این پروژه بزرگ قدردانی و تصریح کرد: تمامی تلاش ما آن است که مردم با کمترین تبعات منفی ناشی از این قطعی روبرو شوند.

    وی ادامه داد: در همین راستا برای نقاط حساس همچون بیمارستان ها و مورد نیاز از ۲۰ تانکر آبرسانی استفاده شد که در کنار تانکرهای گیلان  بخشی از این تعداد از استان های آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین،   اردبیل و مازندران به کمک آب و فاضلاب استان شتافتند.

    حسینی اضافه کرد: همچنین آب های بسته بندی که تهیه شده بود نیز به نقاط مورد نیاز  ارسال شد.

    وی خاطر نشان کرد: با این اتصال و قرار گرفتن این تصفیه خانه در مدار بهره برداری طی ماه آینده (تیرماه) آب پایدار درشهرها و روستاهای متاثر این تصفیه خانه تا سال ۱۴۲۵ تامین می شود.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان شهرهای اطاقور، بندر کیاشهر، رودبنه، لاهیجان، لنگرود، شلمان و کومله، سیاهکل، آستانه اشرفیه، رشت، خمام و انزلی را مناطق  بهره مند از افزایش ظرفیت آب مطمئن و پایدار عنوان و تصریح کرد: این کار بزرگی بود که با وجود  تمامی دشواری هایی که برکشورمان وارد می شود در  بخش آب استان گیلان انجام گردید.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=58153

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *