×

فرماندار سیاهکل در جلسه شورای ورزشی شهرستان تاکید کرد ؛ اداره کل ورزش و جوانان در کنار ورزش به مقوله نیازهای جوانان نیز توجه ویژه ای نماید

  • کد نوشته: 58350
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۵
  • 174 بازدید
  • ۰
  • شورای ورزشی شهرستان سیاهکل با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی امام جمعه ، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان ، مسئولین و هیئت های ورزشی شهرستان و به ریاست محمود صوفی فرماندار سیاهکل برگزار گردید. به گزارش گیل و دیلم ،محمود صوفی فرماندار سیاهکل در جلسه شورای ورزشی شهرستان با بیان این مطلب که ورزشی […]

    فرماندار سیاهکل در جلسه شورای ورزشی شهرستان تاکید کرد ؛ اداره کل ورزش و جوانان در کنار ورزش به مقوله نیازهای جوانان نیز توجه ویژه ای نماید
  • شورای ورزشی شهرستان سیاهکل با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی امام جمعه ، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان ، مسئولین و هیئت های ورزشی شهرستان و به ریاست محمود صوفی فرماندار سیاهکل برگزار گردید.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمود صوفی فرماندار سیاهکل در جلسه شورای ورزشی شهرستان با بیان این مطلب که ورزشی های بومی و محلی احیاگر فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی ما می باشد، اظهار داشت : خیلی از بازی های بومی و محلی ما ریشه فرهنگی و مذهبی دارند که احیاء و حمایت از این ورزش ها می تواند از برخی ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی پیشگیری کند و به مثابه ابزاری جهت حفظ هنجار های فرهنگ غنی و ارزش های اسلامی باشند.

    وی افزود: ورزش های بومی و محلی یک روش و تاکتیک ابزار دفاع نرم در مقوله جنگ نرم است و احیای ورزش های بومی و محلی و تسریع در افتتاح خانه های ورزش روستایی باید از جمله مصوبات این جلسه و در اولویت ورزش و جوانان شهرستان باشد.

    فرماندار سیاهکل در ادامه اظهار داشت: توجه به ورزش، هیئت های ورزشی ، پویایی ورزش و جوانان مدنظر دولت محترم و بنده است و انتظار دارم که مصوبات این جلسه و امکانات و تجهیزاتی که در این جلسه توسط مدیرکل محترم ورزش و جوانان اعلام گردید توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان در اسرع وقت پیگیری و اجرایی شود تا این امکانات و تجهیزات جدید ورزشی به رشد و توسعه ورزش شهرستان بیانجامد .

    ایشان افزودند: انتظار داریم که اداره کل ورزش و جوانان در کنار ورزش به مقوله نیازهای جوانان نیز توجه ویژه ای نماید و از این قشر عزیز نیز حمایت های بیشتری در امر ازدواج ،اشتغال و اوقات فراغت نمایند .

    ایشان در پایان ضمن تشکر از امام جمعه محترم شهرستان که در همه ابعاد پشتیبان مسئولین شهرستان ، فرمانداری و مردم عزیز بوده و هستند بیان نمودند کلیه کارهای عقب مانده شهرستان بدلیل همگرایی و وحدت بین اعضای محترم شورای تامین و مسئولین در حال پیگیری و حل می باشد که این امر باعث رشد و توسعه شهرستان خواهد شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=58350

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *