×

رییس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه: آقای شهردار! با دست فروشان و کاسبان مهربانتر باشید

  • کد نوشته: 58531
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۱
  • 187 بازدید
  • ۰
  • اسماعیل تیغ نورد جلالی رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه با اشاره به فشارهای اقتصادی و آسیب های وارد برمردم که در دوران کرونا چندبرابر شده است خطاب به محمددانش شکیب گفت :آقای شهردار با دست فروشان و کاسبان مهربانتر باشید خواهشا تا زمانی که اقدام به ساماندهی آنان نکردید، از برچیدن بساط ناچیز ولی […]

    رییس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه: آقای شهردار! با دست فروشان و کاسبان مهربانتر باشید
  • اسماعیل تیغ نورد جلالی رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه با اشاره به فشارهای اقتصادی و آسیب های وارد برمردم که در دوران کرونا چندبرابر شده است خطاب به محمددانش شکیب گفت :آقای شهردار با دست فروشان و کاسبان مهربانتر باشید خواهشا تا زمانی که اقدام به ساماندهی آنان نکردید، از برچیدن بساط ناچیز ولی حلالشان منصرف شوید.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرآستانه اشرفیه ؛ جلسه علنی شورای اسلامی شهر عصر دیروز با حضور اصحاب رسانه و شهروندان آستانه اشرفیه در سالن جلسات شورا برگزار شد .

    در ابتدای جلسه ضمن پیگیری مصوبات قبل شورا در رابطه با بروزرسانی نرخ اجاره بهاء کیوسک های سطح شهر بحث و گفتگو شد که مقرر شد این موضوع به کارشناسان رسمی دادگستری ارجاع ، سپس به شورا اعلام و در رابطه با نرخ اجاره بهاء و شغل مورد نظر تصمیم گیری نهایی شود.

    در ادامه جلسه اسماعیل تیغ نورد جلالی رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه به فشارهای اقتصادی و آسیب های وارد برمردم که در دوران کرونا چندبرابر شده است خطاب به محمددانش شکیب گفت :

    آقای شهردار با دست فروشان و کاسبان مهربانتر باشید در این برهه زمانی و با این شرایط اقتصادی حاکم بر کشور خیلی ها مجبور به دستفروشی در جهت تامین حداقل معیشت خانواده خود هستند خواهشا تا زمانی که اقدام به ساماندهی آنان نکردید، از برچیدن بساط ناچیز ولی حلالشان منصرف شوید. دست فروشی و کاسبی ناهنجاری و پدیده منفی نیست بلکه یک فرصت مناسب برای جذب توریسم است باید با جانمایی و مشخص نمودن مکان مناسب و شناسنامه دار کردن این قشر زحمتکش به رفع سد معبر کمک کرد و از این فرصت برای اشتغال زایی بهره جست.

    گفتنی است در پایان جلسه اسماعیل تیغ نورد جلالی درخواست استعفای خود را به دلیل ورود به عرصه انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی تقدیم شورا نمود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=58531

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *