×

ابراهیم مهربان :کشتی گیران از طریق فضای مجازی برای حفظ آمادگی تحت نظر قرار دارند

  • کد نوشته: 59370
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۶
  • 143 بازدید
  • ۰
  • مربی تیم ملی کشتی با بیان اینکه مربیان از طریق فضای مجازی با کشتی گیران خود در ارتباط بوده و توصیه‌های بهداشتی و نکات لازم برای حفظ آمادگی به آنان اعلام می‌شود، گفت: مربیان از این طریق از کشتی گیران مراقبت می‌کنند تا بعد از اتمام دوره کرونا مشکلی درروند آماده‌سازی نداشته باشیم. به گزارش […]

    ابراهیم مهربان :کشتی گیران از طریق فضای مجازی برای حفظ آمادگی تحت نظر قرار دارند
  • مربی تیم ملی کشتی با بیان اینکه مربیان از طریق فضای مجازی با کشتی گیران خود در ارتباط بوده و توصیه‌های بهداشتی و نکات لازم برای حفظ آمادگی به آنان اعلام می‌شود، گفت: مربیان از این طریق از کشتی گیران مراقبت می‌کنند تا بعد از اتمام دوره کرونا مشکلی درروند آماده‌سازی نداشته باشیم.

    به گزارش گیل و دیلم ،ابراهیم مهربان امروز در گفت‌وگویی با اشاره به تحت تأثیر کرونا بودن ورزش‌ها بخصوص کشتی اظهار کرد: کشتی نیز یکی از آن رشته‌هایی است که طبق اعلام وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا، تمرینات آن تعطیل است و اردو و مسابقاتی نیز در حال حاضر برگزار نمی‌شود.

    وی با بیان اینکه کشتی گیران برای حفظ آمادگی خود به‌صورت انفرادی تمرین می‌کنند، گفت: مربیان نیز از طریق فضای مجازی با کشتی گیران خود در ارتباط بوده و توصیه‌های بهداشتی و نکات لازم برای حفظ آمادگی به آنان اعلام می‌شود و از این طریق از کشتی گیران مراقبت می‌کنند تا بعد از اتمام دوره کرونا مشکلی درروند آماده‌سازی نداشته باشیم.

    مربی تیم ملی کشتی با بیان اینکه یکی از تمرینات اصلی این ورزش، تمرینات تن‌به‌تن است، تصریح کرد: با توجه به شرایط حاضر و وجود بیماری کرونا، متأسفانه شرایط برای تمرین تن‌به‌تن وجود نداشته و به ورزشکاران توصیه می‌کنیم تا انفرادی تمرین کرده و بیشتر به تمرینات بدن‌سازی و حفظ آمادگی خود بپردازند تا بعد از پست سر گذاشتن این بیماری زمان آمادگی کشتی گیران، زمان‌بر نباشد.

    مهربان با بیان اینکه آینده کشتی بستگی به شرایط کرونا دارد، افزود: نمی‌توانیم درباره وضعیت کرونا و این ورزش پیش‌داوری کنیم ولی از حفظ آمادگی بدنی ورزشکاران غافل نشدیم و منتظریم که نظر ستاد مبارزه با کرونا برای آغاز تمرینات همه رشته‌های ورزشی و کشتی چیست تا بر اساس سیاست‌های فدراسیون برنامه‌های خود را تدوین و اعلام کنیم.

    وی با بیان اینکه بیشتر از اینکه فوتبالی باشم من یک ناسیونالیست به‌تمام‌معنا هستم، گفت: این یعنی به کشور، استان و شهرم عرق‌دارم و سیروس قایقران به‌عنوان یک اسطوره در ورزش ایران است و هیچ ربطی هم به رشته فوتبال ندارد و هم ازلحاظ اخلاقی و هم ازلحاظ فنی یک افتخار برای گیلان بود، هرچند در زمان حیاتش خیلی مورد کم‌لطفی قرار گرفت.

    مربی تیم ملی کشتی با بیان اینکه سیروس قایقران الگوی من در دوران نوجوانی بود، افزود: مرحوم قایقران یک الگو برای جوانان امروز بوده و در دوران حیات خود نیز روح جوانمردی و اخلاق را به یادگار گذاشته است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=59370

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *