×

مدیریت شهری هیچگاه از همکاری خبرنگاران بی نیاز نیست

  • کد نوشته: 59779
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۷
  • 117 بازدید
  • ۰
  • هیچ دستگاه و تشکیلات اداری نمی تواند بگوید از ایجاد و برقراری ارتباط با خبرنگاران بی نیاز است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، ناصر حاج محمدی شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن “روز خبرنگار” با پراهمیت دانستن این شغل، این روز را به همه خبرنگاران مسئول و متعهد شهرباران تبریک گفت. متن این پیام […]

    مدیریت شهری هیچگاه از همکاری خبرنگاران بی نیاز نیست
  • هیچ دستگاه و تشکیلات اداری نمی تواند بگوید از ایجاد و برقراری ارتباط با خبرنگاران بی نیاز است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، ناصر حاج محمدی شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن “روز خبرنگار” با پراهمیت دانستن این شغل، این روز را به همه خبرنگاران مسئول و متعهد شهرباران تبریک گفت.

    متن این پیام به شرح زیر است:

    به نام خدا

    ن والقلم و مایسطرون

    خبرنگاری وظیفه و رسالتی است که خبرنگاران با فعالیت خود آگاه سازی، آگاهی بخشی به افکار عمومی را نصب العین قرار داده و برای تحول و سازندگی جامعه تلاش می کنند.

    شجاعت، صداقت و امانت سه ویژگی خبرنگار مسئول و متعهد است که هیچگاه از آن عدول نخواهد کرد و “روز خبرنگار” نمادی از تلاش های خستگی ناپذیر چنین خبرنگارانی است.

    روز خبرنگار در ایران که با نام و یاد شهید محمود صارمی گره خورده به همگان یادآوری می کند، گام نهادن در وادی آگاهی بخشی باید با نیک اندیشی و صداقت همراه باشد.

    بر خود لازم می دانم به عنوان شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن این روز، از همه خبرنگاران تلاشگر شهرمان تکریم کرده و آنها را برای کمک در زمینه توسعه و عمران شهری با آگاهی بخشی و ایجاد امید در بین شهروندان فرا خوانم.

    به عنوان خادم کوچک شهروندان رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد که به “روز خبرنگار” نامگذاری شده برای همه خبرنگاران و صاحبان قلم و رسانه درجهت تحقق اهداف انسانی و مقدس آگاهی بخشی به جامعه دعا می کنم و موفقیت آنها را از خداوند متعال خواهانم.

    مدیریت شهری هیچگاه از همکاری خبرنگاران بی نیاز نیست

    مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با انتشار پیامی به مناسبت “روز خبرنگار” رابطه مدیریت شهری را با خبرنگاران رابطه ای عمیق، گسترده و دو جانبه در جهت منافع شهر و شهروندان بر شمرد.

    علیرضا قانع در پیام خود خطاب به خبرنگاران تاکید کرده است: هیچ دستگاه و تشکیلات اداری نمی تواند بگوید از ایجاد و برقراری ارتباط با خبرنگاران بی نیاز است و به همین دلیل مدیریت شهری نیز همواره برای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگسازی نیازمند همکاری متقابل رسانه های گروهی با شهرداری رشت است.

    وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن “روز خبرنگار” تاکید کرد: خبرنگاران به دلیل شغل پراهمیت خود دارای رسالتی بزرگ در جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به جامعه هستند و افکار عمومی نیز دائماً رفتار و اعمال آنها را قضاوت می کند تا به صدق گفتار و نوشتار یک خبرنگار ایمان بیاورد.

    قانع تاکید کرد: خبرنگاران و قلم به دستانی در وادی خدمت می توانند موفق شوند که کارشان با صداقت و صراحت درجهت برقراری جریان زنده و آزاد اطلاعات و با تکیه بر امانتداری و شجاعت همراه بوده و بتوانند اعتماد و اطمینان مردم را جلب کنند.

    وی در پایان خاطر نشان کرد: ضمن اینکه “روز خبرنگار” را به فال نیک گرفته و به همه خبرنگاران شهرمان تبریک می گویم امیدوارم رابطه خبرنگاران شهرباران روز به روز با مدیریت شهری دوام و قوام یابد تا از حاصل و نتیجه این ارتباطات، شهروندان شهر رشت بیش از پیش بهره ببرند و شهر رشت را نیز روز به روز هر چه بیشتر به پیشرفت، توسعه و آبادانی برسد.

    به یقین اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات شهرمان، می توانند تاثیراتی به مراتب بزرگ و گسترده در تحقق آرمان های توسعه ای شهر رشت داشته باشند که به همین دلیل امیدواریم همه اعضای جامعه رسانه ای شهرباران با به کارگیری نیروها و امکانات خود هر چه بیشتر و بهتر برای توسعه و پیشرفت این شهر فرهنگی تلاش کنند و شهرمان بهتر از گذشته همچون نگینی در کشور پهناور ایران بدرخشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=59779

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *