×

امام جمعه رشت: برنامه های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شود

  • کد نوشته: 59965
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۴
  • 207 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بیان کرد: برنامه های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شود . به گزارش گیل و دیلم ،آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت تاکید کرد: مردم مراقب هستند و با رعایت کامل پروتکل های […]

    امام جمعه رشت: برنامه های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شود
  • نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بیان کرد: برنامه های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شود .

    به گزارش گیل و دیلم ،آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت تاکید کرد: مردم مراقب هستند و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، مساجد را در ایام محرم خالی نمی گذارند.
    وی در ادامه سالروز ورود آزادگان را به میهن پاس داشت و آنان را ذخایر انقلاب اسلامی دانست و به آنان توصیه کرد:روحیه نشاط خویش را همچنان حفظ کرده و در جبهه گیری ها هیچ جبهه ای جز خط امام(ره)، رهبری و انقلاب اسلامی را نپذیرند و به چیزی جز نظام و ارزشهای اسلامی فکر نکنند.
    خطیب این هفته نماز جمعه رشت همچنین تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری و برخورد با عناصر ضد انقلاب در روزها و ماه های  اخیر را ستود و از آنان قدردانی کرد.
    آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد در سال ۱۳۳۲ گفت: حکومتی می تواند استمرار داشته باشد که مردمش از حوادث کشور اطلاع داشته باشند اما در آن زمان نه تنها چنین نبود بلکه روحانیت از سیاست حذف و وحدت میان حاکمان و مردم وجود نداشت.
    وی در ادامه سخنانش به حادثه تلخ انفجار بیروت اشاره کرد و گفت: متاسفانه هنوز تحلیل درستی از این اتفاق چه در داخل و چه خارج صورت نگرفته است.
    وی با بیان اینکه رسانه های ما راستگو هستند و به آنها اعتماد داریم ضمن انکه هیچ اعتمادی به رسانه های بیگانه نداریم ، اظهار داشت: جریانات و حوادثی در این روزها رخ می دهد که شائبه های زیادی را ایجاد می کند چنانکه اخیرا فرانسه ، انگلیس و آلمان ناوهای خود را در بیروت پیاده کرده اند تا آرامش مردم و روابط حزب الله را برهم زنند چرا که تا کنون همه نقشه های آنها برای حذف حزب الله نقش بر آب شده است.

    وی تصریح کرد : امروز ملت ما و جامعه اسلامی و مسلمانان باید هوشیار باشند و با اتحاد و انسجام فرصت ظهور و بروز به این توطئه ها ندهند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=59965

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *