×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد؛ تردد بالغ بر ۵۷۰ هزار وسیله نقلیه در گیلان طی تاسوعا و عاشورا

  • کد نوشته: 60441
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۰
  • 132 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از پنجم شهریورماه لغایت ۹ شهریورماه ۳۳۷ هزار و ۲۸ وسیله نقلیه وارد استان و ۲۴۲ هزار و ۶۱۴ وسیله نقلیه از استان خارج شده است. به گزارش گیل و دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگویی با اشاره به گزارش تردد در محورهای اصلی استان گیلان طی […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد؛ تردد بالغ بر ۵۷۰ هزار وسیله نقلیه در گیلان طی تاسوعا و عاشورا
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از پنجم شهریورماه لغایت ۹ شهریورماه ۳۳۷ هزار و ۲۸ وسیله نقلیه وارد استان و ۲۴۲ هزار و ۶۱۴ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

    به گزارش گیل و دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگویی با اشاره به گزارش تردد در محورهای اصلی استان گیلان طی تعطیلات تاسوعا و عاشورا، اظهار کرد: از پنجم شهریورماه لغایت ۹ شهریورماه ۳۳۷ هزار و ۲۸ وسیله نقلیه وارد استان شده است.

    وی ار خروج ۲۴۲ هزار و ۶۱۴ وسیله نقلیه از استان طی مدت مذکور خبر داد و تصریح کرد: نسبت به هفته گذشته ۴۱ درصد در ورودی و ۹ درصد در خروجی از استان افزایش داشتیم.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه بیشترین ورودی استان در ایام گفته شده مربوط به روز پنجشنبه، ششم شهریورماه با تعداد ۹۶ هزار و ۶۵۹ وسیله نقلیه است، افزود: بیشترین خروجی از استان نیز در روز یکشنبه، ۹ شهریورماه با تعداد ۶۴ هزار و ۶۲۵ وسیله نقلیه است.

    مرادی ادامه داد: بیشترین میزان ورودی طی مدت مذکور از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۶۱ هزار و ۸۱۹ وسیله نقلیه و بیشترین میزان خروجی نیز از طریق محور آزادراه رشت – قزوین با تعداد ۴۰ هزار و ۳۳۰ وسیله نقلیه بوده است.

    وی با اشاره به آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار استان طی ۲۴ ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: محور امامزاده هاشم – تقاطع سراوان با متوسط تردد ساعتی ۱۷۲۶ وسیله نقلیه و با سرعت متوسط ۸۵ کیلومتر در ساعت و پس از آن محور لاهیجان – لنگرود با متوسط تردد ساعتی ۱۶۰۶ وسیله نقلیه و با سرعت متوسط ۶۷ کیلومتر در ساعت پرترددترین محورهای استان از نظر میزان تردد بودند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=60441

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *