×

امام جمعه تالش رسانه‌ها را به طرح مطالبات مردم فراخواند

  • کد نوشته: 60831
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۴
  • 68 بازدید
  • ۰
  • امام جمعه تالش با اشاره به نقش تاثیرگذار خبر در پیشبرد جامعه، یاری و همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران را برای طرح مطالبات مردم و انگیزش مسئولان به رفع مشکلات و موانع آنها خواستار شد. به گزارش گیل و دیلم ، حجت الاسلام مجتبی نورزاد شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران در سالن اداره ارشاد تالش اظهار […]

    امام جمعه تالش رسانه‌ها را به طرح مطالبات مردم فراخواند
  • امام جمعه تالش با اشاره به نقش تاثیرگذار خبر در پیشبرد جامعه، یاری و همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران را برای طرح مطالبات مردم و انگیزش مسئولان به رفع مشکلات و موانع آنها خواستار شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، حجت الاسلام مجتبی نورزاد شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران در سالن اداره ارشاد تالش اظهار کرد: رسانه ها بازوان پرتوان تحقق مطالبات مردم هستند و قدمتی به اندازه عمر تاریخ دارند و در قرآن نیز راجع به اهمیت خبر و اطلاع رسانی آیاتی وجود دارد و نمونه عالی اطلاع رسانی در تاریخ اسلام، پیام آوری زینب کبری (س) از واقعه عاشوراست.

    وی افزود: انعکاس مشکلات مردم در رسانه ها منجر به پیگیری مطالبات مردمی توسط مسئولان می شود و نشست های خبری نهاد امامت جمعه با خبرنگاران این شهرستان استمرار خواهد داشت.

    وی تعامل فراگیر با رسانه ها  را فرصت ارزشمندی توصیف کرد و ادامه داد: انتقاد سازنده از مسئولان و یادآوری مشکلات و مسائل مردم از وظایف رسانه هاست و برای بهره مندی بیشتر از ظرفیت خبرنگاران، معاونت رسانه، هنر و فضای مجازی را در ستاد نماز جمعه راه اندازی کرده ام.

    امام جمعه تالش گفت: باید با همراهی خبرنگاران و تعامل بیشتر با مسئولان این شهرستان، به رفع مشکلات مردم بپردازیم و از تریبون نماز جمعه مطالبه گر مشکلات باشیم.

    ججت الاسلام نورزاد به تازگی به امامت جمعه شهرستان تالش معرفی شده است و در این جلسه، خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز سئوالات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

    شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=60831

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *