×

نخستین مرحله لیگ دوچرخه سواری کوهستان گیلان برگزار شد

  • کد نوشته: 61422
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۱
  • 145 بازدید
  • ۰
  • نخستین مرحله از لیگ دوچرخه سواری کوهستان گیلان با همکاری هیات دوچرخه سواری استان و آستانه ستانه اشرفیه به میزبانی بندرکیاشهر برگزار شد. به گزارش گیل و دیلم ،رییس هیات دوچرخه سواری اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره از مسابقات به مدت یک روز در منطقه بوجاق […]

  • نخستین مرحله از لیگ دوچرخه سواری کوهستان گیلان با همکاری هیات دوچرخه سواری استان و آستانه ستانه اشرفیه به میزبانی بندرکیاشهر برگزار شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،رییس هیات دوچرخه سواری اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره از مسابقات به مدت یک روز در منطقه بوجاق بخش بندرکیاشهر برگزار شد.

    شعبان شعبانی با اشاره به اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸ دوچرخه سوار از مناطق آستانه اشرفیه، بندرکیاشهر، رشت، بندرانزلی، منطقه آزاد انزلی و  فومن حضور داشتند، افزود: دوچرخه سواران شرکت کننده در اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری گیلان در دو رده سنی آزاد و نوجوانان مسیر ۳ کیلومتری جنگل منطقه بوجاق بندرکیاشهر را رکاب زدند و با هم به رقابت پرداختند.

    به گفته وی، در پایان این مسابقات در رده نوجوانان ابوالفضل حسین صفت، امیرحسین نورپرور و حسین دیارمند به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند، و  در رده آزاد محمد پورمقدم اول شد و حسین حسینی و احمد آشکارگر نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

    شعبانی عنوان کرد : لیگ دوچرخه سواری کوهستان گیلان در سه مرحله برگزار می شود و پس از برگزاری کلیه مراحل دوچرخه سواران در مرحله قهرمانی استان گیلان حضور خواهند یافت.

    در آیین اختتامیه این مسابقات که با حضور فاطمه قاسمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه اشرفیه، عبدالرضا سلیمانی شهردار بندرکیاشهر و جمعی از علاقه مندان به ورزش دوچرخه سواری برگزار شد به نفرات اول تا سوم هر رده حکم و مدال اهداء شد.

    شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق استان گیلان واقع شده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=61422

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *