×

دکه های مستقر در کمربندی آستانه ساماندهی می شوند

  • کد نوشته: 61554
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۵
  • 331 بازدید
  • ۰
  • فرماندار آستانه اشرفیه گفت: کلیه دکه های مستقر در جاده کمربندی آستانه به لاهیجان ساماندهی می شود. به گزارش گیل و دیلم ،حمید رضایی روز سه شنبه در گفت وگویی اظهار داشت : ساماندهی این دکه ها  با هدف افزایش ایمنی راه و همچنین ایمنی تردد کاربران جاده ای صورت می گیرد. وی با تاکید بر […]

    دکه های مستقر در کمربندی آستانه ساماندهی می شوند
  • فرماندار آستانه اشرفیه گفت: کلیه دکه های مستقر در جاده کمربندی آستانه به لاهیجان ساماندهی می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،حمید رضایی روز سه شنبه در گفت وگویی اظهار داشت : ساماندهی این دکه ها  با هدف افزایش ایمنی راه و همچنین ایمنی تردد کاربران جاده ای صورت می گیرد.

    وی با تاکید بر اهمیت ساماندهی این دکه ها و همچنین لزوم حمایت از صاحبان آنها افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است این دکه ها به یک مجتمع تجاری چند منظوره در دست احداث در منطقه کمربندی آستانه اشرفیه انتقال یابد.

    رضایی با بیان اینکه طبق اعلام سرمایه گذار بخش خصوصی ، عملیات احداث این مجتمع تجاری در آذرماه به پایان می رسد، خاطرنشان کرد: این مجتمع تجاری با رعایت کلیه حریم های قانونی در حال احداث است و اجرای آن می تواند در ساماندهی مناسب کسبه این منطقه نقش موثری داشته باشد.

    وی در ادامه محور کمربندی آستانه به لاهیجان را یکی از جاده های پرتردد عنوان و تصریح کرد: ساماندهی دکه های مستقر در این محور همواره یکی از دغدغه های مسئولانت این شهرستان بوده است.

    در حال حاضر بیش از ۲۰ دکه در منطقه کمربندی آستانه اشرفیه توسط افراد احداث شده است که به عرضه محصولات مختلف کشاورزی و صنایع دستی می پردازند.

    فرماندار آستانه اشرفیه  همچنین در جمع فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان گفت: امنیت ، سلامت و پویایی و نشاط جامعه ما مدیون حضور موثر نیروی انتظامی بوده و این نیرو همواره مدافع ارزش های حاکم بر نظام است.

     رضایی  به نقش و مشارکت مردم در جهت ایجاد نظم و امنیت در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تلاش دارد تا با هدف ارتقاء سطح امنیت در جامعه تعامل مناسبی را با مردم ایجاد کند.

    وی وجود نیروی انتظامی را در ایجاد یک جامعه منظم و آرمانی ضروری دانست و ادامه داد: توسعه و پیشرفت کشور اسلامی ما حاصل وجود امنیتی است که نیروهای مسلح این مرز و بوم با ایثار و فداکاری ایجاد کرده اند.

    شهرستان استانه اشرفیه در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=61554

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *