×

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد: کاهش ۵ تا ۹ درجه ای دمای هوای گیلان/ احتمال آبگرفتگی

  • کد نوشته: 61888
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۸
  • 59 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش پنج تا ۹ درجه ای میانگین دمای هوا طی این مدت خبر داد و گفت: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد. همچنین مردم مراقب اصابت صاعقه باشند. به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس در گفت وگویی، با بیان اینکه در حال حاضر آسمان گیلان […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد: کاهش ۵ تا ۹ درجه ای دمای هوای گیلان/ احتمال آبگرفتگی
  • مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش پنج تا ۹ درجه ای میانگین دمای هوا طی این مدت خبر داد و گفت: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد. همچنین مردم مراقب اصابت صاعقه باشند.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس در گفت وگویی، با بیان اینکه در حال حاضر آسمان گیلان غالبا آفتابی، گاهی همراه با افزایش ابر است، اظهار کرد: در ارتفاعات و دامنه ها با وزش باد جنوبی مواجه هستیم.

    وی بیشینه و کمینه دمای هوای رشت را به ترتیب ۲۶ و ۱۱ درجه سلسیس دانست و افزود: به تدریج از روز سه شنبه با نفوذ سامانه نسبتا ناپایدار شاهد ابرناکی، بارش پراکنده، وزش باد و رعد و برق تا پایان هفته خواهیم بود.

    مدیرکل هواشناسی گیلان، با اشاره به آغاز فعالیت این سامانه بارشی و خنک از بعدازظهر فردا، اضافه کرد: در برخی از ساعات به ویژه در روز چهارشنبه بارندگی شدید خواهد بود و وزش باد، رعد و برق و مه آلودگی پیش بینی می شود.

    دادرس، از کاهش پنج تا ۹ درجه ای میانگین دمای هوا طی این مدت خبر داد و گفت: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد. همچنین مردم مراقب اصابت صاعقه باشند.

    وی با اشاره به کاهش فعالیت این سامانه ناپایدار از عصر پنجشنبه، یادآور شد: از فردا بیشینه ارتفاع موج دریا به دو و نیم متر می رسد و برای فعالیت های مرتبط نامناسب است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=61888

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *