×

جذب ۱۸ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیص‌یافته در شهرستان آستانه‌اشرفیه

  • کد نوشته: 61907
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۸
  • 175 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به میزان اعتبار جذب شده در سال ۹۹ در خصوص تکمیل پروژه‌ها گفت: بر اساس آمار تاکنون ۱۸۲ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال بوده و در تلاشیم مابقی هم جذب اعتبار شود. به گزارش گیل و دیلم ،حمید رضایی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان در سالن اجتماعات […]

    جذب ۱۸ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیص‌یافته در شهرستان آستانه‌اشرفیه
  • فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به میزان اعتبار جذب شده در سال ۹۹ در خصوص تکمیل پروژه‌ها گفت: بر اساس آمار تاکنون ۱۸۲ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال بوده و در تلاشیم مابقی هم جذب اعتبار شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،حمید رضایی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید هرچه سریع‌تر میزان اعتبار دریافتی دستگاه‌های خود را اعلام کنند، اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری جلسات کمیته برنامه‌ریزی پیگیری پروژه‌های عمرانی و میزان اعتبار تخصیص و جذب شده هر دستگاه در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی است که باید به این امر توجه شود.

    وی با تأکید بر لزوم تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی در دهه فجر گفت: بنا بر گفته کارشناسان سازمان برنامه‌وبودجه استان سرجمع تخصیص‌ها به سازمان ابلاغ‌شده و تمامی ادارات می‌توانند به سازمان مرکزی خود مراجعه کرده و پیگیر دریافت اعتبارات دریافتی خود باشند.

    فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به میزان اعتبار جذب شده در سال ۹۹ در خصوص تکمیل پروژه‌ها بیان کرد: بر اساس آمار تاکنون ۱۸۲ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال بوده و در تلاشیم مابقی هم جذب اعتبار شود تا بتوانیم پروژه‌های مختلف را در این شهرستان هرچه سریع‌تر و در دهه فجر به بهره‌برداری برسانیم.

    رضایی بیشترین اعتبارات تخصیص‌یافته را از اعتبارات روستایی دانست و تصریح کرد: از مجموع ۱۸ میلیارد تومان اعتبار جذب شده در شهرستان آستانه‌اشرفیه ۶ میلیارد تومان در حوزه استانی، ۱۱ میلیارد تومان جز ۱۴ و ۴۰۰ میلیون تومان در حوزه راه روستایی بوده و تاکنون در حوزه استانی ۵۰ درصد، راه روستایی ۷۰ درصد و در جز ۱۴، ۲۰ درصد جذب شده است.

    وی با تأکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در حوزه اشتغال روستایی اقدامات لازم را انجام دهند، افزود: با افزایش اشتغال در روستاها مهاجرت به شهر کاهش پیدا و باعث پیشرفت اقتصادی شده و باید در این خصوص با دهیاران روستا جلسات متعددی برگزار شود.

    فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه به نقش اشتغال روستایی در عدم تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی اشاره کرد و گفت: در طرح‌های هادی به تنظیم کاربری زمین‌های کشاورزی توجه داشته و اگرچه در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی خدمات‌رسانی بسیار خوبی به روستاها شده است ولی به معیشت جوانان روستایی باید بیشتر توجه شود و مهم‌ترین هدف دولت هم همین امر است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=61907

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *