×

امام جمعه لاهیجان: مسئولین کم کار را در نماز جمعه به مردم معرفی خواهم کرد

  • کد نوشته: 62272
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۹
  • 198 بازدید
  • ۰
  • امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه در حال رصد مدیران ادارات هستیم گفت: مسئولانی که در خدمت مردم هستند را مورد تشویق قرار داده و آنانی که در دسترس مردم نیستند را از طریق همین تریبون به مردم معرفی میکنم. به گزارش گیل و دیلم ، حجت الاسلام سلیمانی در بخشی از خطبه های نماز جمعه […]

    امام جمعه لاهیجان: مسئولین کم کار را در نماز جمعه به مردم معرفی خواهم کرد
  • امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه در حال رصد مدیران ادارات هستیم گفت: مسئولانی که در خدمت مردم هستند را مورد تشویق قرار داده و آنانی که در دسترس مردم نیستند را از طریق همین تریبون به مردم معرفی میکنم.

    به گزارش گیل و دیلم ، حجت الاسلام سلیمانی در بخشی از خطبه های نماز جمعه امروز لاهیجان با تشکر از مسئولانی که در حال خدمت به مردم هستند، اظهار کرد: همیشه قدر دان آنان هستم.

    وی با بیان اینکه دیدارهای هفتگی خوب است، اما تنها یکبار در هفته کافی نیست، ادامه داد: آیا مردم فقط یکبار در هفته می توانند رئیس ادارات را ببینند؟ شاید یک روز دچار مشکل شوند، آنگاه باید یکهفته منتظر بمانند. از مدیران میخوام در اتاقشان را بروی مردم باز بگذارند.

    امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه در حال رصد مدیران ادارات هستیم گفت: مسئولانی که در خدمت مردم هستند را مورد تشویق قرار داده و آنانی که در دسترس مردم نیستند را از طریق همین تریبون به مردم معرفی میکنم.

    سلیمانی با بیان اینکه مسئولان منصوب شده اند تا به مردم خدمت کنند، گفت: کم کاری آنان به پای نظام نوشته می شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=62272

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *