×

کشف ۱۲ تن چوب قاچاق در آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 62362
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۲
  • 89 بازدید
  • ۰
  • فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط ۱۲ تن چوب قاچاق به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال در منطقه کیسم بخش مرکزی این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، حمید محمدی نسب روز دوشنبه در گفتگویی ، با اشاره به اینکه ماموران انتظامی منطقه این میزان چوب قاچاق ( شامل توسکا […]

    کشف ۱۲ تن چوب قاچاق در آستانه اشرفیه
  • فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط ۱۲ تن چوب قاچاق به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال در منطقه کیسم بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، حمید محمدی نسب روز دوشنبه در گفتگویی ، با اشاره به اینکه ماموران انتظامی منطقه این میزان چوب قاچاق ( شامل توسکا ، صنوبر ، اوجا و گردو )  را  از یک دستگاه کامیون کشف کرده اند اظهار  داشت: در این رابطه یک متهم ۴۹ ساله دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

    وی با اشاره به  کشف و ضبط ۹۵۰ کیسه آرد گندم ( ۵۰ کیلویی) قاچاق طی چند روز اخیر  در  آستانه اشرفیه افزود  : این میزان آرد ( به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال )  توسط یک متهم ۵۱ ساله در یک واحد انباری احتکار شده بود که توسط ماموران انتظامی کشف شد.

    به گفته محمدی نسب در چند روز اخیر تعداد ۲۴ هزار برگ توتو (قمار) نیز توسط ماموران نیروی انتظامی این شهرستان از یک واحد صنفی آستانه اشرفیه کشف شد.

    محمدی نسب افزود: در این رابطه ۲ متهم ۲۶ و ۲۸ ساله دستگیر و به مقامهای قضایی معرفی شدند ،  ضمن آنکه  واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شد.

    شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ،  با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=62362

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *