×

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خبر داد: کشف ۱۸ قلم شی تاریخی از یک گاوصندوق در لنگرود

  • کد نوشته: 62812
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۶
  • 63 بازدید
  • ۰
  • فرمانده یگان حفاظت میراث ‌فرهنگی گیلان از کشف ۱۸ قلم شی تاریخی و دستگیری یک نفر در شهرستان لنگرود خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، فرمانده یگان حفاظت میراث ‌فرهنگی گیلان از کشف ۱۸ قلم شی تاریخی و دستگیری یک نفر در شهرستان لنگرود خبر داد. محمد علی‌پور در جمع خبرنگاران با اعلام […]

    فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خبر داد:  کشف ۱۸ قلم شی تاریخی از یک گاوصندوق در لنگرود
  • فرمانده یگان حفاظت میراث ‌فرهنگی گیلان از کشف ۱۸ قلم شی تاریخی و دستگیری یک نفر در شهرستان لنگرود خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، فرمانده یگان حفاظت میراث ‌فرهنگی گیلان از کشف ۱۸ قلم شی تاریخی و دستگیری یک نفر در شهرستان لنگرود خبر داد.

    محمد علی‌پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با همکاری یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان لنگرود و پلیس آگاهی و مقامات قضایی شهرستان، ۱۸ قلم شی تاریخی کشف و ضبط شد.

    وی افزود: یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان لنگرود به همراه عوامل پلیس آگاهی شهرستان طی عملیات مشترک موفق به کشف و ضبط تعداد ۱۸ قلم اشیا تاریخی در گاو صندوق منزل شخصی فرد متهم و دستگیری یک نفر شدند.

    فرمانده یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی گیلان ضمن تشکر از همکاری نیروی انتظامی شهرستان، خاطرنشان کرد: پس از انجام بازجویی‌های اولیه نسبت به تشکیل پرونده متهمان اقدام شد و در حال حاضر پرونده متهمان تحویل مقامات قضایی شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=62812

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *