×

بارش پراکنده برف در محورهای کوهستانی تالش

  • کد نوشته: 62938
  • ۱۳۹۹-۰۸-۳۰
  • 197 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: ارتفاعات و محورهای کوهستانی این شهرستان از جمله مسیر اسالم به خلخال شاهد بارش برف پراکنده است اما مشکلی در تردد وسایل نقلیه وجود ندارد و راهداران در راهدارخانه‌ها مستقر هستند. به گزارش گیل و دیلم ،غلامحسین بختشاهی روز جمعه اظهار کرد: در مناطق کوهستانی […]

    بارش پراکنده برف در محورهای کوهستانی تالش
  • رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: ارتفاعات و محورهای کوهستانی این شهرستان از جمله مسیر اسالم به خلخال شاهد بارش برف پراکنده است اما مشکلی در تردد وسایل نقلیه وجود ندارد و راهداران در راهدارخانه‌ها مستقر هستند.

    به گزارش گیل و دیلم ،غلامحسین بختشاهی روز جمعه اظهار کرد: در مناطق کوهستانی و ارتفاعات شهرستان از جمله محور پر تردد اسالم به خلخال تا ساعت ۲۳ شب، برف به صورت پراکنده در حال بارش بود و ارتفاع آن به پنج سانتیمتر رسید و تیم های راهداری زمستانی راهدارخانه لرزره اسالم، به برفروبی و نمک پاشی محور اقدام کردند.

    وی ادامه داد: بارش پراکنده برف در ارتفاعات ادامه دارد و با توجه به گزارش های هواشناسی مبنی بر حاکمیت توده بارشی در منطقه، رانندگان در مسیرهای کوهستانی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

    محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان های اردبیل و گیلان است و به دلیل داشتن مناظر زیبا و گردشگرپذیر، حجم بالای تردد وسایل نقلیه را شاهد است.

    ایستگاه هواشناسی تالش میزان بارندگی در شبانه روز گذشته را ۱۳.۴ میلیمتر، دمای فعلی هوا را ۱۰ درجه سانتیگراد و وضعیت جوی را ابری، مه آلود و بارانی اعلام و برای فردا آسمانی ابری، مه آلود و در بعضی ساعت بارانی پیش بینی کرد.

    شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=62938

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *