×

اختصاص ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه سد مخزنی پلرود رحیم آباد رودسر

  • کد نوشته: 63518
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۷
  • 214 بازدید
  • ۰
  • نماینده رودسر و املش در مجلس با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی پروژه سد پلرود، بر ضرورت تسریع در تملک زمین های اطراف این پروژه تأکید کرد. به گزارش خبرنگار گیل و دیلم، حجت الاسلام محمد صفری در حاشیه بازدید از سد پلرود در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای این پروژه از سال ۸۹، اظهار کرد: در […]

    اختصاص ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه سد مخزنی پلرود رحیم آباد رودسر
  • نماینده رودسر و املش در مجلس با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی پروژه سد پلرود، بر ضرورت تسریع در تملک زمین های اطراف این پروژه تأکید کرد.

    به گزارش خبرنگار گیل و دیلم، حجت الاسلام محمد صفری در حاشیه بازدید از سد پلرود در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای این پروژه از سال ۸۹، اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه از پیشرفت ۸۲ درصدی برخوردار است.

    وی با بیان اینکه سخت‌ترین مرحله اجرای این پروژه در ۲۰ درصد باقیمانده است، گفت: رسیدن به مرحله آبگیری سد پلرود و همچنین تملک اراضی حاشیه این پروژه از مهم‌ترین موانع اجرای این پروژه است.

    نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر وضعیت زمین‌های اطراف پروژه و مشخص شدن وضعیت مالکان این زمین‌ها، افزود: باید در کوتاه‌ترین زمان این کار انجام شود تا از آسیب و ضررهای بیشتر به مردم این منطقه جلوگیری شود.

    وی با بیان اینکه یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه شود تعیین جاده جایگزین برای این مسیر است، گفت: مسئولان باید در این زمینه اقدامات و پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

    صفری در ادامه با اشاره به اینکه در سه سال گذشته تزریق مالی به این پروژه ملی انجام نشده است، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته موفق شدیم حدود ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه تزریق شده تا پیمانکار با توانایی بهتر و بیشتری به ادامه پروژه اقدام کند.

    عضو مجمع نمایندگان استان گیلان تکمیل و بهره برداری از این پروژه را از مطالبات مهم مردم شهرستان رودسر عنوان کرد و افزود: بهره برداری از این سد زمینه تأمین آب آشامیدنی و کشاورزی هفت شهر و روستاهای بسیاری را فراهم می کند .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=63518

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *