×

پرداخت ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات مقابله با پیامدهای کرونا در آستانه

  • کد نوشته: 64269
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۰
  • 188 بازدید
  • ۰
  • فرماندار آستانه اشرفیه گفت: با هدف حفظ اشتغال موجود ، از مرداد ماه امسال تاکنون ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی مقابله با پیامدهای ناشی از ویروس کرونا به یکهزار و ۲۷۹ نفر از متقاضیان این منطقه پرداخت شده است. به گزارش گیل و دیلم ،حمید رضایی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا این […]

    پرداخت ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات مقابله با پیامدهای کرونا در آستانه
  • فرماندار آستانه اشرفیه گفت: با هدف حفظ اشتغال موجود ، از مرداد ماه امسال تاکنون ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی مقابله با پیامدهای ناشی از ویروس کرونا به یکهزار و ۲۷۹ نفر از متقاضیان این منطقه پرداخت شده است.

    به گزارش گیل و دیلم ،حمید رضایی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا این شهرستان با اشاره به اینکه روند پرداخت این تسهیلات به سایر متقاضیان ادامه دارد افزود: کمک به بنگاه های آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از دیگر اهداف پرداخت این تسهیلات است.

    وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح تاکنون بیش از ۲۵ هزار خانوار شهری و روستایی شهرستان آستانه اشرفیه غربالگری شده اند.

    وی با بیان اینکه این تعداد ۷۵ درصد جمعیت منطقه را شامل می شود افزود: همچنین در این طرح از ۲۲۶ نفر نمونه گیری شد که از این تعداد ۲۴ نفر قرنطینه خانگی شدند.

    رضایی خاطر نشان کرد: اجرای طرح مراقبت خانه به خانه ( طرح سردار شهید قاسم سلیمانی ) با جدیت توسط عوامل اجرایی آن در حال اجراست و ۳۷ هزار ماسک رایگان نیز در بین مردم منطقه توزیع شده است.

    به گفته وی این شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد و اعمال محدودیت های کرونایی در این منطقه ضروری است، ضمن آنکه مردم بایستی همچنان دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا را جدی بگیرند.

    فرماندار آستانه اشرفیه گفت: ۳۲ هزار خانوار شهری و روستایی شهرستان در طرح سردار شهید قاسم سلیمانی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

     شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=64269

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *