×

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان: نخستین وقف در کشور با نیت ترویج مکتب شهید سلیمانی در لاهیجان ثبت شد

  • کد نوشته: 64401
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۵
  • 138 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از ثبت نخستین وقف در کشور با نیت ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در لاهیجان خبر داد و گفت: تبلیغ و ترویج مکتب حاج قاسم و برگزاری مراسم ایام شهادت سردار سلیمانی از نیات این موقوفه می‌باشد. به گزارش گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در جمع خبرنگاران […]

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان: نخستین وقف در کشور با نیت ترویج مکتب شهید سلیمانی در لاهیجان ثبت شد
  • مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از ثبت نخستین وقف در کشور با نیت ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در لاهیجان خبر داد و گفت: تبلیغ و ترویج مکتب حاج قاسم و برگزاری مراسم ایام شهادت سردار سلیمانی از نیات این موقوفه می‌باشد.

    به گزارش گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت نخستین وقف در کشور با نیت ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج حسن صادقی نیکوکار لاهیجی نخستین واقف برای این نیت است که تبلیغ و ترویج مکتب حاج قاسم، برگزاری مراسم ایام شهادت سردار سلیمانی و حضرت زهرا (سلام‌الله) و شهدای جبهه مقاومت از نیات این موقوفه می‌باشد.

    وی با بیان اینکه این نیکوکار لاهیجان ملک مسکونی به مساحت ۲۷۰ متر به ارزش  یک میلیارد تومان را وقف کرد، گفت: سنت حسنه وقف یک سنت متعالی و معطوف به نیازهای زمان است و در طول تاریخ هر جا نیازی در جامعه اسلامی احساس شده، سنت حسنه وقف برای رفع آن نیاز وارد میدان شده است.

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به نیاز امروز جامعه جهانی به مقاومت در برابر استکبار و تفکر قلدرمآبانه زورمداران افزود: وقف با نیت ترویج مکتب حاج قاسم درواقع لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برای زمینه‌سازی ظهور موعود است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=64401

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *