×

کشف انبار قاچاق کالا در لاهیجان

  • کد نوشته: 65530
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۵
  • 81 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف انبار ۴۸۱ میلیون ریالی قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق و احتکار کالا اظهار داشت: قاچاق و احتکار به اقتصاد کشور ضربه می‌زند و مقابله با […]

    کشف انبار قاچاق کالا در لاهیجان
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف انبار ۴۸۱ میلیون ریالی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق و احتکار کالا اظهار داشت: قاچاق و احتکار به اقتصاد کشور ضربه می‌زند و مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس است.

    وی با بیان اینکه با هدف حمایت از تولیدات داخلی و برخورد با سودجویان، طرح مبارزه با قاچاق کالا در لاهیجان اجرا شد افزود: در اجرای این طرح کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از وجود اقلام قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه این شهرستان مطلع شده و با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند.

    فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۱۰ دستگاه جوشکاری، ۳ دستگاه چکش برقی، ۲۷۶ عدد قفل، ۱۴۴ عد اره و ۸۰۰ عدد فرچه سیمی قاچاق در بازرسی از این انبار خبر داد.

    این مقام انتظامی به معرفی متهم ۴۳ ساله این پرونده به اداره تعزیرات حکومتی اشاره کرد و بیان داشت: ارزش این وسایل توسط کارشناسان، ۴۸۱ میلیون ریال برآورد شده است.

    سرهنگ جانعلی‌پور با اعلام اینکه حمایت از تولیدات داخلی وظیفه همه است تصریح کرد: با عدم استقبال از کالاهای قاچاق می‌توان در شکوفایی تولید داخلی نقش آفرینی کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=65530

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *