×

رئیس کل دادگستری گیلان: دستگاه قضایی تعلل در احداث راه آهن رشت – انزلی را نمی پذیرد

  • کد نوشته: 65902
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۷
  • 69 بازدید
  • ۰
  • حجت الاسلام والمسلمین خلیلی گفت: همه امکانات و شرایط لازم برای اجرای طرح راه آهن رشت – انزلی فراهم می باشد و دستگاه قضایی تعلل و تاخیر در اجرای این طرح را نمی پذیرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، صبح امروز نشستی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان در […]

    رئیس کل دادگستری گیلان: دستگاه قضایی تعلل در احداث راه آهن رشت – انزلی را نمی پذیرد
  • حجت الاسلام والمسلمین خلیلی گفت: همه امکانات و شرایط لازم برای اجرای طرح راه آهن رشت – انزلی فراهم می باشد و دستگاه قضایی تعلل و تاخیر در اجرای این طرح را نمی پذیرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، صبح امروز نشستی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان در جمع مدیران دستگاه‌های مسئول و پیمانکاران طرح احداث راه آهن رشت – انزلی برگزار شد.

    رئیس کل دادگستری گیلان در این نشست ضمن تبریک میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع)، ساماندهی اقتصاد را بستر و زمینه ساز رشد و توسعه همه جانبه کشور دانست و افزود: امروزه با سرعت بالای توسعه در سطح جهان مواجهیم و با لحظه‌ای غفلت از آن عقب خواهیم ماند.

    حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با تاکید بر اتمام هرچه زودتر پروژه خط ریلی رشت – انزلی، از مجریان این طرح خواست تا میزان پیشرفت احداث این خط آهن را به طور مستمر به مردم و دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم گزارش دهند.

    وی در ادامه با بیان اینکه همه امکانات و شرایط لازم برای اجرای این پروژه در استان گیلان فراهم می‌باشد، تصریح نمود: دستگاه قضایی تعلل و تاخیر در احداث راه آهن رشت – انزلی را نمی‌پذیرد و لازم است این طرح در موعد مقرر به بهره برداری برسد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=65902

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *