×

مدیرکل هواشناسی گیلان: درحال حاضر نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی و سرد در منطقه است

  • کد نوشته: 66152
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۵
  • 77 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش ناپایداری هوا در استان خبر داد و گفت: از شنبه صبح تا یکشنبه پیش‌بینی می‌شود جریانات هوایی در استان به‌ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها جنوبی باشد. به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس امروز در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان اظهار کرد: در حال حاضر نقشه‌های هواشناسی بیانگر […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان: درحال حاضر نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی و سرد در منطقه است
  • مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش ناپایداری هوا در استان خبر داد و گفت: از شنبه صبح تا یکشنبه پیش‌بینی می‌شود جریانات هوایی در استان به‌ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها جنوبی باشد.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس امروز در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان اظهار کرد: در حال حاضر نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی و سرد در منطقه است.

    وی در تشریح سامانه بارشی فعال در منطقه افزود: طی امروز ابرناکی، مه‌آلود بودن هوا، کاهش دما، بارندگی و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

    مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان برای روزهای آینده گفت: از شنبه تا صبح روز یکشنبه ضمن پایداری هوا، وزش باد جنوبی (باد گرم) به‌ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها برای استان پیش‌بینی می‌شود.

    دادرس همچنین با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان برای روزهای میانی هفته بیان کرد: از روز یکشنبه با شمال شدن جریانات هوایی مجدداً شاهد کاهش نسبی دما و در عصر و شب بارندگی خواهیم بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66152

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *