×

تردد بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی در گیلان

  • کد نوشته: 66683
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۸
  • 72 بازدید
  • ۰
  • دبیر ستاد اجرایی سفر‌های نوروزی گیلان از تردد بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی تا ۷ فروردین در این استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، مسعود حلاج پور، دبیر ستاد اطلاع‌رسانی کمیته اجرایی سفر‌های نوروزی گیلان گفت: بر اساس گزارش و آمار‌های اداره کل حمل و نقل و راهداری استان در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ […]

    تردد بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی در گیلان
  • دبیر ستاد اجرایی سفر‌های نوروزی گیلان از تردد بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی تا ۷ فروردین در این استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، مسعود حلاج پور، دبیر ستاد اطلاع‌رسانی کمیته اجرایی سفر‌های نوروزی گیلان گفت: بر اساس گزارش و آمار‌های اداره کل حمل و نقل و راهداری استان در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ تا ۷ فروردین ۱۴۰۰، تعداد ۳ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۹۱ مسافر از طریق مرز‌های زمینی و هوایی وارد استان گیلان  و تعداد ۳ میلیون و ۳۹ هزار و ۵۸۹ نفر نیز از استان گیلان خارج شده‌اند.

    او افزود: بر اساس این آمار، تعداد ۶۳۷ هزار و ۹۵۱ دستگاه وسیله نقلیه از طریق مبادی ورودی به گیلان وارد و در این بازه زمانی تعداد ۵۲۹ هزار و ۹۳ دستگاه خودرو نیز از استان خارج شده‌اند.

    دبیر ستاد اجرایی سفر‌های نوروزی گیلان اظهار داشت: تیم‌های نظارتی این ستاد با انجام ۲ هزار و ۶۳۷ مورد بازدید میدانی، به شکل مستمر از نحوه خدمت‌رسانی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مراکز تفریحی، گردشگری و اقامتی استان گیلان بازدید به عمل آوردند.

    حلاج پور تصریح کرد: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی در شهرستان رودسر از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، از مسافران نوروزی تقاضا می‌شود با کوتاه کردن زمان سفر و برنامه‌ریزی برای بازگشت، تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هنگام سفر را رعایت و از سکونت در واحد‌های اقامتی غیرمجاز در استان پرهیز کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66683

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *