×

فرماندار لاهیجان اعلام کرد: ممنوعیت برپایی دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز لاهیجان در روز طبیعت / ۳۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های لاهیجان بستری هستند

  • کد نوشته: 66772
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۲
  • 85 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان؛ یونس محمودی روز چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا شهرستان لاهیجان اظهار داشت: به طور قطع تا زمانی که واکسیناسیون به طور جامع انجام گیرد، به جز همکاری و همراهی مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی راه حل دیگری برای […]

    فرماندار لاهیجان اعلام کرد:  ممنوعیت برپایی دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز لاهیجان در روز طبیعت / ۳۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های لاهیجان بستری هستند
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان؛ یونس محمودی روز چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا شهرستان لاهیجان اظهار داشت: به طور قطع تا زمانی که واکسیناسیون به طور جامع انجام گیرد، به جز همکاری و همراهی مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی راه حل دیگری برای کنترل شیوع کرونا وجود ندارد.

    وی هر گونه بی‌احتیاطی در کنترل شیوع ویروس کرونا را موجب رشد تصاعدی شمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی های ناشی از این بیماری دانست و گفت: براساس رنگ بندی که از سوی وزارت بهداشت اعلام شد، وضعیت لاهیجان در شرایط زرد می باشد اما این وضعیت بسیار شکننده و رو به افزایش است.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان خاطر نشان کرد: دورهمی‌ها، مسافرت‌ها و عادی انگاری روند ابتلا به بیماری را افزایش داده که از مردم درخواست می‌کنیم همراهی بیشتری در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی داشته باشند.

    محمودی با اشاره به انجام واکسیناسیون همزمان با سراسر کشور در لاهیجان، گفت: تاکنون کارکنان بهداشت و درمان، جانبازان، ساکنان خانه‌ سالمندان در برابر کرونا واکسینه شده‌اند و از امروز نیز واکسیناسیون پاکبانان شهرداری های لاهیجان و رودبنه آغاز شده است.

    وی تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که در سه بیمارستان این شهرستان بستری هستند را ۳۰ نفر اعلام کرد و افزود: تست های PCR و رپید تست‌ (تست سریع کرونا) طی ماه های اخیر در سطح شهرستان انجام می شود و روند تشخیصی را تسریع نموده است.

    فرماندار لاهیجان خاطر نشان کرد: از ۱۰ اسفند سال گذشته تا ۱۰ فروردین، یک هزار و ۹۴ تست PCR در این شهرستان انجام شد که ۳۴۱ مورد از این تست ها مثبت شد و ۱۲۵ مورد مثبت هم با انجام رپید تست و توسط تیم های مراقبتی که به درب منازل اعزام شدند، شناسایی گردید.

    محمودی به مصوبات شصت و دومین جلسه ستاد ملی و نیز ستاد استانی کرونا در خصوص ممنوعیت های روز طبیعت اشاره کرد و گفت: هرگونه شکل گیری و برپایی دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز در لاهیجان در روز طبیعت ممنوع است.

    وی به ادامه طرح اعمال محدودیت تردد در سطح شهرستان لاهیجان اشاره کرد و افزود: محدودیت تردد طبق مصوبات ستاد کرونا از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد برقرار بوده و کسانی که در این ساعات با وسایط نقلیه شخصی تردد کنند، جریمه می شوند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66772

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *