×

آغاز خزانه‌گیری شالیزار‌های گیلان از ۱۵ فروردین ماه

  • کد نوشته: 66816
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۴
  • 69 بازدید
  • ۰
  • رئیس جهاد کشاروزی گیلان طبق تقویم زراعی، زمان آغاز خزانه‌گیری در شالیزار‌های این استان را ۱۵ فروردین ماه اعلام کرد. به گزارش گیل و دیلم، مسعود الماسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: تقویم زراعی بر اساس اقلیم و شرایط آب موجود پیش بینی شده و رعایت زمان بندی‌ها مورد تأکید است. او با بیان اینکه […]

    آغاز خزانه‌گیری شالیزار‌های گیلان از ۱۵ فروردین ماه
  • رئیس جهاد کشاروزی گیلان طبق تقویم زراعی، زمان آغاز خزانه‌گیری در شالیزار‌های این استان را ۱۵ فروردین ماه اعلام کرد.

    به گزارش گیل و دیلم، مسعود الماسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: تقویم زراعی بر اساس اقلیم و شرایط آب موجود پیش بینی شده و رعایت زمان بندی‌ها مورد تأکید است.

    او با بیان اینکه رعایت تقویم زراعی برای شالیکاران گیلانی الزامی است، از شالیکاران استان خواست: طبق تقویم زراعی نسبت به کشت وکار اقدام کنند.

    رئیس جهاد کشاروزی گیلان زمان آغاز خزانه‌گیری در شالیزار‌های استان را از ۱۵ فروردین اعلام کرد و اظهار داشت: گیلان ۲۳۸ هزار هکتار اراضی شالیزاری دارد و تاکنون در ۶۰ درصد از این اراضی شخم اول انجام شده است.

    الماسی ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد بذور گواهی شده استان تاکنون بین شالیکاران گیلانی توزیع شده است و آماده توزیع مابقی بذور از طریق شرکت‌های تعاونی هستیم.

    او با بیان اینکه ۳۳ هزار تن کود شیمیایی نیز بین کشاوزان استان گیلان توزیع شده است، تصریح کرد: انجام این روند همچنان ادامه دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66816

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *