×

۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های لاهیجان بستری هستند

  • کد نوشته: 67898
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۱
  • 93 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری در سه مرکز درمانی این شهرستان را ۶۰ نفر اعلام و اظهار کرد : از این تعداد بیمار ۱۸ بیمار در شرایط بدحال قرار دارند. به گزارش گیل و دیلم ، یونس محمودی در پنجاه و سومین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان لاهیجان با […]

    ۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های لاهیجان بستری هستند
  • فرماندار لاهیجان تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری در سه مرکز درمانی این شهرستان را ۶۰ نفر اعلام و اظهار کرد : از این تعداد بیمار ۱۸ بیمار در شرایط بدحال قرار دارند.

    به گزارش گیل و دیلم ، یونس محمودی در پنجاه و سومین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان لاهیجان با بیان اینکه غفلت و سهل انگاری عامل ابتلا به کرونا است، گفت: پرهیز از عادی انگاری، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی از عوامل مهم پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس است.

    وی با تاکید بر اینکه اتاق اصناف شهرستان باید نظارت بیشتری بر روی صنوف، کسبه و بازاریان داشته باشد، افزود: رعایت دستورالعمل ها وظیفه هر مسئول و شهروندی می باشد.

    فرماندار لاهیجان با ابراز نگرانی از شکننده بودن وضعیت ابتلا به کرونا در این شهرستان، خاطرنشان کرد: چنانچه پیشگیری و مراقبت ها با جدیت دنبال نشود، مجددا شاهد بروز و شیوع این ویروس با شدت و فراگیری گسترده تری نسبت به قبل خواهیم بود.

    محمودی با اشاره به لزوم توجه بیشتر مردم و مسئولان به شرایط کرونایی با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر، خاطر نشان کرد: محدودیت های تردد از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت الی ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در سراسر کشور و بین شهرها توسط پلیس راهور اعمال و اجرایی خواهد شد.

    وی یادآور شد: از هموطنان عزیز درخواست می شود حتماً به مقررات ابلاغی توجه ویژه ای داشته باشند و از سفرهای غیرضروری جداً خودداری کنند تا  شاهد سیر نزولی این بیماری باشیم.

    نماینده عالی دولت در لاهیجان افزود: تقاضا می شود مردم برای مهار کرونا طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از هرگونه تردد در این ایام بپرهیزند.

    محمودی افزود: تست های PCR و رپید تست‌ (تست سریع کرونا) طی ۱۰ روز اخیر در سطح شهرستان انجام می شود و روند تشخیصی را تسریع نموده است.

    وی خاطر نشان کرد: در این مدت یک هزار و ۱۴۱ تست PCR و رپید در شهرستان لاهیجان انجام شد که ۲۴۸ مورد از این تست ها مثبت شد.

    فرماندار لاهیجان با اشاره به انجام ۶۵۴ مورد بازرسی از صنوف و اماکن عمومی لاهیجان طی ده روز اخیر گفت: در جریان این بازدیدها برای ۱۰۶ مورد از واحدها، اخطاریه بهداشتی صادر شد.

    شهرستان لاهیجان با بیش از ۱۶۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است و تقسیمات سیاسی این شهرستان مرکب از دو بخش “مرکزی و رودبنه” است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=67898

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *