×

جوادنجار تمیزکار : موزه مردم شناسی در لاهیجان دایر شود

  • کد نوشته: 68179
  • ۱۴۰۰-۰۲-۳۱
  • 280 بازدید
  • ۰
  • گیل و دیلم | جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان ، با گرامیداشت ۲۸ اردیبهشت ماه روز موزه و میراث فرهنگی، اظهار داشت : میراث فرهنگی، نشان از هویت و غرور ملی یک کشور است که حفظ آن وظیفه ای همگانی است. وی بیان کرد: تمدن و غنای فرهنگی و تاریخی لاهیجان […]

    جوادنجار تمیزکار :  موزه مردم شناسی در لاهیجان دایر شود
  • گیل و دیلم | جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان ، با گرامیداشت ۲۸ اردیبهشت ماه روز موزه و میراث فرهنگی، اظهار داشت : میراث فرهنگی، نشان از هویت و غرور ملی یک کشور است که حفظ آن وظیفه ای همگانی است.

    وی بیان کرد: تمدن و غنای فرهنگی و تاریخی لاهیجان قابل چشم‌پوشی نیست و این فرهنگ باید حفظ و پاسداری شده و به نسل امروز و فردا آموزش و انتقال داده شود.

    وی با تاکید بر این که همه ما در مقابل فرهنگ و میراث فرهنگی مان مسوول هستیم ، گفت: ترویج و تعامل فرهنگی در کنار آثار طبیعی در نسل جدید تاثیر بسزایی دارد.

    وی خواستار احداث موزه مردم شناسی در لاهیجان شد . وی با بیان اینکه دولت تنها بستر و فضای موزه‌ها را فراهم می‌کند و مردم هر منطقه نقش اصلی در رونق موزه‌ها را دارند ، اظهار داشت : موزه‌های مردم‌شناسی به طور مستقیم توسط خود مردم شکل می‌گیرند و همکاری مردم این شهرستان نیز در ارتباط با اهدای اشیای قدیمی می‌تواند موجب تقویت غنای این موزه به عنوان یک مرکز فرهنگی ، آموزشی ، تحقیقی و پژوهشی شود.

    وی با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات ، اظهار داشت: امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد وروابط عمومی به مثابه بازوی فکری سازمان ها، رابط بین مردم و مسئولین ، نقشی حیاتی در پیشبرد اهداف و برنامه های یک اداره دارد .

    وی روز روابط عمومی وارتباطات را به کلیه مدیران روابط عمومی ادارات و نهادهای لاهیجان بالأخص روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان تبریک گفت و برای کلیه عزیزان از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت داشت .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=68179

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *