×

برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در لاهیجان

  • کد نوشته: 68798
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۲
  • 129 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان از رصد کامل فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات شورا‌ها برای حفظ سلامت انتخابات خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، یونس محمودی ، فرماندار لاهیجان  در نشست توجیهی نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر‌های لاهیجان و رودبنه ، گفت: برای ایجاد رقابت سالم در انتخابات پیش رو فعالیت‌ها وتخلفات انتخاباتی داوطلبان و حامیانشان توسط عوامل اجرایی نظارتی و […]

    برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در لاهیجان
  • فرماندار لاهیجان از رصد کامل فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات شورا‌ها برای حفظ سلامت انتخابات خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، یونس محمودی ، فرماندار لاهیجان  در نشست توجیهی نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر‌های لاهیجان و رودبنه ، گفت: برای ایجاد رقابت سالم در انتخابات پیش رو فعالیت‌ها وتخلفات انتخاباتی داوطلبان و حامیانشان توسط عوامل اجرایی نظارتی و بازرسی رصد می‌شود.

    او در ادامه بر اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها تاکید کرد و افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی ضروری است توجه قرار گیرد و نامزد‌های انتخابات باید از هر گونه تجمعی که موجب آسیب به سلامت مردم می‌شود، پرهیز کنند.

    رضا رحمانی ، دادستان لاهیجان هم در این نشست خرید و فروش رای را خیانت به کشور و مردم دانست و گفت: با عوامل خرید و فروش رأی و مخلان نظم و امنیت انتخابات با جدیت برخورد می‌شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=68798

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *