×

پیام قدردانی فرماندار سیاهکل از مردم بابت مشارکت حداکثری

  • کد نوشته: 68950
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۹
  • 104 بازدید
  • ۰
  • در پی حضور حماسی مردم شریف شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، فرماندار سیاهکل در پیامی از مشارکت حداکثری مردم قدردانی نمود. به گزارش گیل و دیلم ،متن کامل پیام بدین شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، صحنه انتخابات ایران موجب خیره شدن چشمان کسانی شد که از مدت ها […]

    پیام قدردانی فرماندار سیاهکل از مردم بابت مشارکت حداکثری
  • در پی حضور حماسی مردم شریف شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، فرماندار سیاهکل در پیامی از مشارکت حداکثری مردم قدردانی نمود.

    به گزارش گیل و دیلم ،متن کامل پیام بدین شرح است :

    بسم الله الرحمن الرحیم

    در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، صحنه انتخابات ایران موجب خیره شدن چشمان کسانی شد که از مدت ها قبل ، برای کم رنگ نمودن مشارکت مردم در انتخابات و با هجمه و تبلیغات گسترده خود ، دلسردی و فضایی مملو از یاس و نا امیدی در بین مردم را ترویج می کردند اما این انتخابات نشان داد هرچه فشار دشمنان نظام اسلامى بیشتر شود، حضور آحاد ملت هم بیشتر خواهد شد.

    همه کارشناسان، صاحب‏نظران و تمامى کسانى که براى این روز از مدت‏ها قبل کار کرده بودند، منتظر بودند تا رفتار سیاسى و انتخاباتى مردم ایران را مشاهده کنند، همه منتظر بودند تا ببینند که مردم به دعوت مقام معظم رهبری مدظله العالی لبیک گفته و صف‏هاى طولانى براى رأى‏دادن را تشکیل مى‏دهند، اما با رهنمودهاى معظم له نسبت به انتخابات، بصیرت مردم روز به روز افزایش یافت و مردم به خوبى دریافتند که در صحنه انتخابات باید چه رفتارى را داشته باشند.

    مشارکت بی نظیر و بیش از ۹۲ درصدی مردم شریف شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ، نشان از درک بالا و بصیرت مردم در شناخت توطئه های دشمنان دارد و جلوه‏اى از عشق به ایران اسلامی ، بیعت مجدد با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره ) ، پیروی از منویات مقام معظم رهبری ، تضمین ادامه راه شهدا را به منصه ظهور رساندند.

    اینجانب ضمن قدردانی از حضور گسترده و بی نظیر مردم در پای صندوق های رای و تحکیم مبانی مردم سالاری دینی ، توفیق و سربلندی منتخبین محترم را در خدمت به مردم ، اجرای قوانین و پیگیری در توسعه و آبادانی ایران اسلامی به ویژه توسعه همه جانبه ی شهرستان سیاهکل را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

    رحمت حیدری نژاد
    فرماندار شهرستان سیاهکل

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=68950

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *