×

دستگیری دندانپزشک قلابی در آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 69125
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۶
  • 137 بازدید
  • ۰
  • سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری فردی که با مدارک پزشکی جعلی نسبت به ارائه خدمات دندانپزشکی به شهروندان اقدام می‌کرد، خبر داد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از صدا و سیما؛ فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری فردی که با مدارک پزشکی جعلی نسبت به ارائه خدمات دندانپزشکی به شهروندان اقدام می‌کرد، […]

    دستگیری دندانپزشک قلابی در آستانه اشرفیه
  • سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری فردی که با مدارک پزشکی جعلی نسبت به ارائه خدمات دندانپزشکی به شهروندان اقدام می‌کرد، خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از صدا و سیما؛ فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری فردی که با مدارک پزشکی جعلی نسبت به ارائه خدمات دندانپزشکی به شهروندان اقدام می‌کرد، خبر داد.

    سرهنگ حمید محمدی‌نسب با تاکید بر اینکه امنیت و سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی در پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد با متخلفان و مجرمان اشاره کرد.

    وی با بیان اینکه در پی دریافت خبر فعالیت فردی با مدارک پزشکی جعلی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با توجه به حساسیت موضوع با انجام تحقیقات همه جانبه از صحت موضوع اطمینان حاصل و این دندانپزشک قلابی را شناسایی کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه افزود: ماموران پلیس بلافاصله با هماهنگی قضائی به همراه نماینده شبکه بهداشت به مطب مورد نظر اعزام و پس از دستگیری متهم، محل فعالیت وی را پلمب کردند.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از اجاره مطب بوسیله مهر طبابت و شماره نظام پزشکی جعلی نسبت به ارائه خدمات دندانپزشکی بصورت غیرقانونی به شهروندان اقدام می‌کرده است.

    سرهنگ محمدی‌نسب اذعان داشت: متهم ۳۵ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان برای درمان به مراکز معتبر مراجعه و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=69125

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *