×

فرماندار آستانه اشرفیه خبر داد: از افزایش ۴۳ درصدی بودجه آستانه اشرفیه تا توزیع اعتبارات براساس اولویت‌بندی

  • کد نوشته: 69702
  • ۱۴۰۰-۰۴-۳۱
  • 173 بازدید
  • ۰
  • نماینده عالی دولت در شهرستان به چگونگی مدیریت توزیع اعتبارات اشاره کرد و افزود: با توجه به محدویت اعتبارات و کثرت مطالبات و نیازمندی‌ها، با در نظر گرفتن شاخص‌ها و ضوابط بودجه توزیع اعتبارات براساس اولویت‌بندی انجام می‌شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،فرماندار آستانه اشرفیه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان آستانه […]

    فرماندار آستانه اشرفیه خبر داد: از افزایش ۴۳ درصدی بودجه آستانه اشرفیه تا توزیع اعتبارات براساس اولویت‌بندی
  • نماینده عالی دولت در شهرستان به چگونگی مدیریت توزیع اعتبارات اشاره کرد و افزود: با توجه به محدویت اعتبارات و کثرت مطالبات و نیازمندی‌ها، با در نظر گرفتن شاخص‌ها و ضوابط بودجه توزیع اعتبارات براساس اولویت‌بندی انجام می‌شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،فرماندار آستانه اشرفیه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: اعتبارات شهرستان آستانه اشرفیه بیش از ۴۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

    در ابتدای این جلسه، دکتر رضایی با اشاره به تایید صحت انتخابات میاندوره‌ای مجلس توسط شورای محترم نگهبان، ضمن تبریک به جناب آقای مهندس نجفی نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به حساسیتی که در این انتخابات وجود داشت و بازشماری ۱۰۰ صندوق رای و بررسی دقیق بازرسین شورای نگهبان، تایید انتخابات نشان دهنده سلامت و دقت و امانت داری مجریان و برگزار کنندگان انتخابات بود و من از همه دست اندرکاران اعم از هیئت‌های نظارت و اجرایی، اعضای شعب به خصوص نمایندگان فرماندار و بخشدار صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم.

    در ادامه، دکتر رضائی با بیان اینکه همواره میزان اعتبارات کمتر از نیازمندی‌ها و مطالبات شهرستان است گفت: اعتبار شهرستان در سال جاری مبلغی بالغ بر ۲۶۳ میلیارد ریال است که نسبت به سال ۱۳۹۹ بیش از ۴۳ درصد افزایش داشته است.

    وی افزود: این در حالی است که هنوز حدود ۲۰ درصد از اعتبارات جزء ۱۳ و اعتبارات راههای روستایی ابلاغ نشده که به سرجمع مبلغ فوق افزوده خواهد شد. بعلاوه مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در اختیار جناب آقای مهندس نجفی نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی است، که با نظر ایشان توزیع خواهد شد.

    رضایی با اظهار به اینکه بسیاری از پروژه‌ها با اعتبارات ملی تغذیه می‌شوند افزود: در خصوص پروژه پل کابلی، سد لاستیکی انبارسر، محور آستانه به کیاشهر، طرح تجهیز اراضی کشاورزی، بهسازی آب بندان‌ها، مخزن ده هزار مترمکعبی و… اعتبار آن‌ها از منابع ملی تامین می‌شود. که سرجمع آن‌ها چندین برار اعتبار سالانه شهرستان است.

    نماینده عالی دولت در شهرستان به چگونگی مدیریت توزیع اعتبارات اشاره کرد و افزود: با توجه به محدویت اعتبارات و کثرت مطالبات و نیازمندی‌ها، با در نظر گرفتن شاخص‌ها و ضوابط بودجه توزیع اعتبارات براساس اولویت‌بندی انجام می‌شود.

    رضایی به ضوابط قانون بودجه اشاره کرد و یادآور شد: قبل از توزیع اعتبارات با بسیاری از دستگاه‌ها چون شهرداران، بخشداران، دستگاههای خدمات رسان مثل آب و برق و… نشست تخصصی برگزار و اولویت‌ها مطرح شد تا ضمن رعایت الزام و ضوابط بودجه مطالبات مردم پاسخ داده شود و توزیع عادلانه صورت گیرد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین با اشاره به اعتبارات مدیریت بحران برای خشکسالی و آب شرب گفت: علاوه بر اینها، اعتبارات مدیریت بحران که یک سوم آن توزیع شده است و الباقی نیز در آینده توزیع خواهد شد، تا کنون ۲۷ میلیارد ریال برای تجهز پمپاژهای آب به شهرستان آستانه اشرفیه اختصاص داده شده و سهم شهرستان از مبالغ باقیمانده قابل توجه است.

    وی از دغدغه مهم مردم درخصوص آب شرب نیز گفت و افزود: خارج از اعتبارات کمیته برنامه ریزی از استان ۵ میلیارد ریال برای چاه کارسیدان درخواست شده است که انشالله محقق خواهد شد.

    در این نشست برخی از روسای ادارات و مسئولین ذیربط نیازها و برنامه‌های خود را برای اختصاص اعتبارات به اطلاع و سمع اعضا رساندند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=69702

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *