×

فرمانده سپاه قدس گیلان: در بحث انتخاب شهرداران کسی حق ندارد از سپاه هزینه کند

  • کد نوشته: 69936
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۰
  • 75 بازدید
  • ۰
  • فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سپاه هیچگاه خود را هزینه جریان‌های سیاسی، افراد و انتخاب شهرداران نمی‌کند، بیان کرد: سپاه و بسیج هیچ گونه ورود مصداقی در انتخابات ندارد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار داشت: در بحث انتخاب شهرداران در گیلان کسی […]

    فرمانده سپاه قدس گیلان:  در بحث انتخاب شهرداران کسی حق ندارد از سپاه هزینه کند
  • فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سپاه هیچگاه خود را هزینه جریان‌های سیاسی، افراد و انتخاب شهرداران نمی‌کند، بیان کرد: سپاه و بسیج هیچ گونه ورود مصداقی در انتخابات ندارد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار داشت: در بحث انتخاب شهرداران در گیلان کسی حق ندارد از سپاه قدس هزینه کند زیرا همانطورکه گفته شد سپاه پاسداران هیچگاه گرایش به کسی نداشته و در انتخاب شهرداران دخالت نداشته و اجازه نمی‌دهد فردی از این نهاد مقدس برای منافع سیاسی خود استفاده کند.

    وی با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره خود را خادم ملت ایران می‌داند، اظهار کرد: یکی ار وظایف ذاتی سپاه پاسداران کمک و حمایت از مردم در بحران‌های مختلف بوده و هیچگاه وارد بازی‌های سیاسی نشده است.

    عبدالله پور با اشاره به نقش سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی گفت: سپاه قدس و بسیج همواره خود را هزینه انقلاب اسلامی و مردم کرده و آ‌ن‌ را یک فرهنگ می‌داند زیرا گفتمان امام و رهبری در برابر گفتمان وابسته ایستاد و آن را محکوم کرد و این را تجربه بیش از چهل و دو ساله انقلاب اسلامی نشان داده است.

    فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سپاه هیچگاه خود را هزینه جریان‌های سیاسی، افراد و انتخاب شهرداران نمی‌کند، بیان کرد: سپاه و بسیج هیچ گونه ورود مصداقی در انتخابات ندارد؛ و نباید به غوغاسالاری‌های دشمن اعتنا کرد لذا سپاه و بسیج از شاخص‌ها دفاع می‌کنند، اما نه گرایشی به کسی دارند و نه کسی را تخریب می‌کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=69936

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *