×

نماز جمعه در تمام شهرهای گیلان اقامه می‌شود

  • کد نوشته: 70040
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۴
  • 77 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان گفت: نماز جمعه این هفته در شهرهای قرمز در فضای باز با پذیرش ۷۰ نفر و در شهرهای نارنجی در فضای باز با پذیرش ۱۰۰ نفر برگزار می‌شود. به گزارش گیل و دیلم ، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان امروز در جمع با خبرنگاران  با اشاره به لزوم رعایت […]

    نماز جمعه در تمام شهرهای گیلان اقامه می‌شود
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان گفت: نماز جمعه این هفته در شهرهای قرمز در فضای باز با پذیرش ۷۰ نفر و در شهرهای نارنجی در فضای باز با پذیرش ۱۰۰ نفر برگزار می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان امروز در جمع با خبرنگاران  با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای اقامه نماز جمعه در شهرهای قرمز و زرد اظهار کرد: در ادامه همکاری با ستاد مبارزه با ویروس کرونا و برابر ابلاغیه شماره ۲۷۸۷۵ مورخ ۱۴۰۰/۲/۲۵ وزیر  کشور، در شهرهای قرمز در فضای باز با پذیرش ۷۰ نفر و در شهرهای  نارنجی در فضای باز با پذیرش ۱۰۰ نفر نماز جمعه این هفته  برگزار می‌شود.

    وی با تأکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در اقامه نماز جمعه  رشت گفت: نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر و  به امامت حضرت آیت‌الله فلاحتی برگزار می‌شود. نماز جمعه این هفته در شهرهای زرد با رعایت فاصله‌گذاری و دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

    حجت‌الاسلام والمسلمین ولی عادلی یکی از شروط برگزاری نماز جمعه را حفظ سلامت نمازگزاران دانست و بیان کرد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در برگزاری نماز جمعه رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بوده و باید این امر در اقامه نماز جمعه رعایت شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=70040

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *