×

بخشدار مرکزی خمام اعلام کرد: تشکیل پرونده قضایی برای متخلفین جنگل هیرکانی فتاتو خمام

  • کد نوشته: 70501
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۴
  • 179 بازدید
  • ۰
  • بخشدار مرکزی خمام پیرو انتشار گزارشی درخصوص غارت جنگل فتاتو، از انجام پیگیری قضایی در روزهای گذشته توسط منابع طبیعی در راستای تصرف و بازگشایی جاده در این‌جنگل ملی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از خمام‌نیوز، بخشدار مرکزی پیرو انتشار گزارشی درخصوص غارت جنگل فتاتو، از انجام پیگیری قضایی در […]

    بخشدار مرکزی خمام اعلام کرد:  تشکیل پرونده قضایی برای متخلفین جنگل هیرکانی فتاتو خمام
  • بخشدار مرکزی خمام پیرو انتشار گزارشی درخصوص غارت جنگل فتاتو، از انجام پیگیری قضایی در روزهای گذشته توسط منابع طبیعی در راستای تصرف و بازگشایی جاده در این‌جنگل ملی خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از خمام‌نیوز، بخشدار مرکزی پیرو انتشار گزارشی درخصوص غارت جنگل فتاتو، از انجام پیگیری قضایی در روزهای گذشته توسط منابع طبیعی در راستای تصرف و بازگشایی جاده در این‌جنگل ملی خبر داد.

    عصمت محمددوست با بیان اینکه بخشداری مرکزی از مدتی‌قبل برحسب دریافت گزارشی تفصیلی از دهیار روستای فتاتو وارد عمل شده و مکاتبات لازم را انجام داده است، عنوان کرد: موضوع از طریق فرماندار شهرستان خمام با منابع طبیعی، حوزه قضایی، سپاه و بسیج در میان گذاشته شده بود.

    وی همچنین با اشاره به اینکه درختان قطع‌شده از نوع صنوبر دست‌کاشت بوده و این‌مساله تنها با اخذ مجوز از منابع طبیعی توسط افرادی‌که ادعای مالکیت داشته‌اند میسر می‌باشد، خاطرنشان کرد: درحال حاضر ضمن جلوگیری از پیش‌روی عملیات بازگشایی جاده در جنگل، منابع طبیعی برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل داده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=70501

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *