×

با حکم شهردار رشت؛ “پیام جعفری نیا” سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت شد

  • کد نوشته: 70524
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۴
  • 145 بازدید
  • ۰
  • سید محمد احمدی شهردار رشت با صدور حکمی ” سید پیام جعفری نیا” را به سمت سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، ” سید پیام جعفری نیا” طی صدور حکمی از سوی شهردار رشت به سمت سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل […]

    با حکم شهردار رشت؛ “پیام جعفری نیا” سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت شد
  • سید محمد احمدی شهردار رشت با صدور حکمی ” سید پیام جعفری نیا” را به سمت سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت منصوب شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، ” سید پیام جعفری نیا” طی صدور حکمی از سوی شهردار رشت به سمت سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت منصوب شد.

    در حکم شهردار رشت آمده است:

    امید است با اتکال به خداوند یکتا و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت صرفه و صلاح شهرداری و همچنین بهره مندی از کلیه ظرفیت های موجود، در پیشبرد اهداف و مأموریت های سازمانی موفق باشید.

    گفتنی است که جعفری نیا پیشتر مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت را بر عهده داشته است و از دیگر سوابقش میتوان به مدیریت روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و منطقه یک شهرداری رشت نیز نام برد.

    پیش از این مرتضی عاطقی مدیریت ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری رشت را برعهده داشت که با انتخاب شورای ششم کیاشهر به عنوان شهردار این شهر برگزیده شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=70524

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *