×

سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه : سعی ما پایین آوردن مدت زمان پروژه ها و کیفیت بالای آنها می باشد

  • کد نوشته: 70599
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۸
  • 182 بازدید
  • ۰
  • جلسه شورای اداری سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه با پرسنل شهرداری امروز عصر در دفتر شهردار آستانه اشرفیه برگزار شد. به گزارش گیل و دیلم ،علی کیا سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه در ابتدای این جلسه با اشاره به گسترش ویروس کرونا و با بیان اینکه شهرداری با توجه به نوع خدمت رسانی در کنار مدافعان سلامت […]

    سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه : سعی ما پایین آوردن مدت زمان پروژه ها و کیفیت بالای آنها می باشد
  • جلسه شورای اداری سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه با پرسنل شهرداری امروز عصر در دفتر شهردار آستانه اشرفیه برگزار شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،علی کیا سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه در ابتدای این جلسه با اشاره به گسترش ویروس کرونا و با بیان اینکه شهرداری با توجه به نوع خدمت رسانی در کنار مدافعان سلامت قرار دارد گفت: امیدواریم واکسینه شدن پرسنل انجام شود.

    کیا با اشاره ضرورت تدوین استراتژی مناسب برای پروژه های آینده اظهار داشت: در روز های ابتدایی شروع به کارم اولویت برداشت شن و ماسه در بستر فعال رودخانه سپید رود با حکم قضایی در دستور کار قرار دادیم. که برای پروژه های آینده شهر آستانه اشرفیه تامین مصالح شود.

    سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه در انتها نوید داد که پروژه آسفالت خیابان شهروند در دستور کار است و همچنین سنگفرش و روشنایی میدان معین تا حرم در این هفته آغاز خواهد شد سعی ما پایین آوردن مدت زمان پروژه با حداکثر کیفیت می باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=70599

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *