×

پیام تسلیت فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در پی در گذشت استاد میر محمود(امیر) فخرموسوی

  • کد نوشته: 71103
  • ۱۴۰۰-۰۶-۳۱
  • 208 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه  با صدور پیامی ضایعه در گذشت هنرمند نامی استاد میر محمود (امیر ) فخر موسوی را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ متن پیام دکتر رضائی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه […]

    پیام تسلیت فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در پی در گذشت استاد میر محمود(امیر) فخرموسوی
  • فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه  با صدور پیامی ضایعه در گذشت هنرمند نامی استاد میر محمود (امیر ) فخر موسوی را تسلیت گفت.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ متن پیام دکتر رضائی به شرح ذیل است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    انالله و انا الیه راجعون

    در گذشت شاعر توانمند، انقلابی و چهره ماندگار فرهنگ استان گیلان؛ استاد میر محمود(امیر) فخرموسوی موجب تأثر و تألم فراوان شد. آن مرحوم به عنوان هنرمندی صاحب نظر در سبک های مختلف شعر آئینی،بازیگری سینما و کارگردانی تئاتر، نوحه سرایی و مداحی؛ ازتلاشگران خدوم و جریان ساز در عرصه فرهنگ و ادب استان گیلان بود که  بویژه خانواده محترم ایشان و مردم شریف شهرستان آستانه اشرفیه  تسلیت گفته، برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

    حمید رضائی 

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=71103

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *