×

عضو شورای شهر لاهیجان : انتظار داریم شهردار لاهیجان برای درآمد پایدار شهرداری تدبیری بیاندیشد | وضعیت پرداخت غرامت های شهرداری نامشخص است | در خصوص خرید ماشین آلات سنگین برف روبی باید اقدامات جدی صورت گیرد

  • کد نوشته: 71242
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۵
  • 187 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای شهر لاهیجان گفت: انتظار داریم شهردار لاهیجان برای درآمد پایدار شهرداری تدبیری بیاندیشد به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان ، ابراهیم خوشحال در جلسه شورای شهر گفت: شهردارانی در لاهیجان داشتیم که کارنامه موفقی داشتند و امیدواریم شهردار جدید لاهیجان در آینده از شهرداران به نام […]

    عضو شورای شهر لاهیجان : انتظار داریم شهردار لاهیجان برای درآمد پایدار شهرداری تدبیری بیاندیشد | وضعیت پرداخت غرامت های شهرداری نامشخص است | در خصوص خرید ماشین آلات سنگین برف روبی باید اقدامات جدی صورت گیرد
  • عضو شورای شهر لاهیجان گفت: انتظار داریم شهردار لاهیجان برای درآمد پایدار شهرداری تدبیری بیاندیشد

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان ، ابراهیم خوشحال در جلسه شورای شهر گفت: شهردارانی در لاهیجان داشتیم که کارنامه موفقی داشتند و امیدواریم شهردار جدید لاهیجان در آینده از شهرداران به نام لاهیجان شوند و در جهت توسعه و آبادانی لاهیجان گام‌های موثری بردارند و این مهم با توجه به توانایی و تحصیلات مهندس زنده دل شدنی است.

    وی ‏گفت: حقوق و مزایا و برخورد با پرسنل خاطی و تشویق پرسنل پرتلاش خواسته ی به جد از مدیریت شهری است.

    خوشحال گفت: انتظار داریم شهردار لاهیجان برای درآمد پایدار شهرداری تدبیری بیاندیشد. لاهیجان با جاذبه های گردشگری فراوان پتانسیل آن را دارد که با جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری بخصوص در تالاب ‏حاجی آباد ، سوستان، بام سبز به درآمد پایدار برسد.

    وی افزود: در گذشته تعاونی مصرف کارکنان شهرداری دایر بود و برای پرسنل شهرداری مزیتی به حساب می آمد .

    وی در خصوص غرامت شهرداری گفت: وضعیت پرداخت غرامت های شهرداری نامشخص است و مسئول صاحب جمع اموال در شهرداری نداریم. شهرداری لاهیجان اولین شهرداری بود که پرسنل آن با لباس متحد الشکل در محل کار خود حضور داشتند و انتظار داریم این اتفاق دوباره صورت گیرد .

    خوشحال افزود: در خصوص خرید ماشین آلات سنگین برف روبی باید اقدامات جدی صورت گیرد.

    وی گفت: در گذشته شهرداری مرکز باسکول داشت که منبع درآمد خوبی برای شهرداری بود و جلوی بسیاری از سوء استفاده ها در حوزه کارهای اختصاصی شهرداری گرفته می شد .

    حسن برخورد و تکریم ارباب رجوع، راه اندازی مجدد چراغ راهنمایی و رانندگی در میدان سپاه و استفاده از مشاور ترافیکی در حوزه ترافیک برای حل مشکلات ترافیکی شهر،رسیدگی و افتتاح آرامستان تازه احداث شده در خالوباغ، لایروبی استخر لاهیجان ،پیگیری مسائل حقوقی جزیره، سامان بخشیدن به املاک شهرداری و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر و بازنگری قراردادهای شهرداری و جلوگیری از تضییع بیت المال و همچنین تهیه برنامه پنج ساله (سند چشم انداز) از دیگر خواسته های این عضو شورای شهر لاهیجان بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=71242

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *