×

گیلان تا پنج درجه گرم می‌شود

  • کد نوشته: 72141
  • ۱۴۰۰-۰۸-۰۸
  • 58 بازدید
  • ۰
  • هواشناسی گیلان برای اواسط هفته جاری آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش حدود پنج درجه سانتیگرادی دما پیش‌بینی کرد. به گزارش گیل و دیلم ،بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان ، آسمان استان  امروز (شنبه) نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط با بارندگی و وزش باد و همچنین گاهی […]

    گیلان تا پنج درجه گرم می‌شود
  • هواشناسی گیلان برای اواسط هفته جاری آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش حدود پنج درجه سانتیگرادی دما پیش‌بینی کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ،بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان ، آسمان استان  امروز (شنبه) نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط با بارندگی و وزش باد و همچنین گاهی با کاهش ابر پیش بینی شده است.

    طبق این پیش بینی ، آسمان استان گیلان طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه نیز قسمتی ابری و مه آلود، گاهی با افزایش ابر و وزش باد و همچنین با افزایش سه الی پنج درجه ای دما پیش بینی شده است.

    بر این اساس ، دمای هوای رشت مرکز استان گیلان امروز به حداکثر ۱۸ درجه خواهد رسید که این دما در روز یکشنبه ۱۹ درجه، روز دوشنبه ۲۰ درجه و برای روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه به حداکثر ۲۲ درجه خواهد رسید.

    همچنین امروز شنبه شهرستان های املش ، لوشان و لنگرود با ۲۲ درجه ، گرمترین شهرهای این استان هستند و منطقه دیلمان نیز با حداقل هفت درجه، خنک ترین منطقه گیلان طی روز جاری خواهد بود.

    طبق پیش بینی هواشناسی گیلان، منطقه دیلمان و جیرنده روز یکشنبه (فردا) با حداقل هشت درجه، خنک ترین منطقه گیلان است و شهرستان های لوشان، لنگرود و منجیل با حداکثر ۲۲ درجه، گرمترین شهرهای گیلان طی روز یکشنبه خواهند بود.

    همچنین روز دوشنبه شهرستان رودبار با ۲۴ درجه گرمترین شهر گیلان خواهد بود، مناطق دیلمان و جیرنده نیز با حداقل ۱۰ درجه خنک ترین مناطق این استان می باشند و برای روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه نیز، شهرستان رودبار با حداکثر ۲۶ درجه گرمترین و دیلمان با حداقل ۱۰درجه خنک ترین مناطق گیلان خواهند بود.

    گیلان با میانگین یکهزار و ۲۰۰ میلی متر بارندگی سالیانه، از پرباران ترین استان های کشور است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=72141

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *