×

بازداشت دهیار و ۴ عضو شورا در روستای صومعه سرا

  • کد نوشته: 72382
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۷
  • 442 بازدید
  • ۰
  • دادستان صومعه‌سرا از دستگیری دهیار و ۴ نفر از اعضای شورای یکی از روستاهای شهرستان صومعه‌سرا خبر داد و گفت: دستگاه قضائی در برخورد با مفاسد به ویژه مفاسد اداری و تخلفات مسئولان عزم جدی داشته و در این زمینه با کسی تعارف ندارد. به گزارش گیل و دیلم، دادستان صومعه سرا با اشاره به دستگیری […]

    بازداشت دهیار و ۴ عضو شورا در روستای صومعه سرا
  • دادستان صومعه‌سرا از دستگیری دهیار و ۴ نفر از اعضای شورای یکی از روستاهای شهرستان صومعه‌سرا خبر داد و گفت: دستگاه قضائی در برخورد با مفاسد به ویژه مفاسد اداری و تخلفات مسئولان عزم جدی داشته و در این زمینه با کسی تعارف ندارد.

    به گزارش گیل و دیلم، دادستان صومعه سرا با اشاره به دستگیری دهیار و ۴ نفر از اعضای شورای یکی از روستاهای شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: این افراد به اتهام تبانی در معاملات دولتی (پروژه آسفالت کوچه‌های روستایی)، مشارکت در اختلاس در اموال عمومی و اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات بازداشت شدند.

    وی با تاکید بر برخورد جدی با مفاسد اداری افزود: دستگاه قضائی در برخورد با مفاسد به ویژه مفاسد اداری و تخلفات مسئولان عزم جدی داشته و در این زمینه با کسی تعارف ندارد.

    هادی بشری با اشاره به جدیت دستگاه‌های امنیتی و نظارتی در برخورد با مفاسد و معرفی آن به دستگاه قضائی طبق اعلام مهر، تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های امنیتی و نظارتی و نظر به تحقیقات انجام شده از سوی مرجع انتظامی، و با عنایت به وجود اسناد و مدارک مستند قضائی این افراد امروز بازداشت شدند.

    این مقام مسئول بیان کرد: نگاه دستگاه قضائی در کلان ریشه‌کن کردن فساد در لایه‌های مختلف بویژه فساد اداری و مسئولان است و همین رویکرد در مجموعه قضائی صومعه سرا به جد پیگیری می‌شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=72382

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *