×

سازمان آتش نشانی لاهیجان به تجهیزات غواصی مجهز شد

  • کد نوشته: 74142
  • ۱۴۰۰-۱۰-۱۴
  • 73 بازدید
  • ۰
  • سازمان آتش نشانی شهرداری لاهیجان به تجهیزات غواصی مجهز شد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، رضا زنده دل، شهردار لاهیجان در گفت و گویی افزود: به منظور ارتقای امکانات و تجهیزات آتش نشانی شهرداری و آمادگی در برابر حوادث مختلف به ویژه با توجه […]

    سازمان آتش نشانی لاهیجان به تجهیزات غواصی مجهز شد
  • سازمان آتش نشانی شهرداری لاهیجان به تجهیزات غواصی مجهز شد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، رضا زنده دل، شهردار لاهیجان در گفت و گویی افزود: به منظور ارتقای امکانات و تجهیزات آتش نشانی شهرداری و آمادگی در برابر حوادث مختلف به ویژه با توجه به وجود استخر طبیعی ۱۷ هکتاری با عمق بیش از سه متر در مرکز شهر لاهیجان ضرورت ایجاد می کرد آتش نشانی لاهیجان مجهز به ست غواصی شود.

    وی اضافه کرد: مدیریت شهری لاهیجان در دوره ششم پس از بررسی امکانات آتش نشانی اقدام به خرید تجهیزات غواصی برای آمادگی در برابر حوادث احتمالی کرد.

    شهردار لاهیجان گفت: این تجهیزات با اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیون ریال از محل حساب درآمد آتش نشانی پرداخت شده است.

    زنده دل افزود: تیم غواصی آتش نشانی شهرداری لاهیجان هم تشکیل شده و به زودی زیر نظر مربیان مجرب آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.

    وی گفت: با توجه به اینکه حفاظ هایی در دور استخر لاهیجان کشیده شده و تابلوهایی هم در مورد خطر غرق شدن در این مکان نصب شده اما متاسفانه برخی افراد بدون توجه به هشدارها به صورت عمدی از حفاظ ها رد شده و به داخل استخر می روند و در برخی مواقع باعث بروز حادثه شده که برای امداد رسانی سریع به این افراد به زودی حلقه های نجات در دور استخر نصب می شود.

    شهردار لاهیجان از همه شهروندان و گردشگران خواست ضمن توجه به هشدارها و توصیه های ایمنی در زمان حادثه خونسردی خود را حفظ کرده و با تلفن ۱۲۵ آتش نشانی تماس بگیرند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=74142

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *