×

دستگیری عاملان حمله به کافه در چابکسر

  • کد نوشته: 74643
  • ۱۴۰۰-۱۰-۲۸
  • 87 بازدید
  • ۰
  • معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر” حمله به یک کافه در چابکسر” گفت: تمامی متهمان این پرونده ظرف ۲۴ ساعت پس از وقوع درگیری دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند. به گزارش گیل و دیلم ، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی […]

    دستگیری عاملان حمله به کافه در چابکسر
  • معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر” حمله به یک کافه در چابکسر” گفت: تمامی متهمان این پرونده ظرف ۲۴ ساعت پس از وقوع درگیری دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

    به گزارش گیل و دیلم ، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر اظهار ‌کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی با سلاح گرم به سمت یک واحد تجاری و به دنبال آن تخریب شیشه قهوه‌خانه و تخریب وسایل موجود در آن توسط سرنشینان خودرو‌های پژو پارس و ۲۰۶ در در ۱۴ دی ماه سالجاری در بخش چابکسر شهرستان رودسر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه متهمان ۳۶ و ۳۷، ۲۵ و ۳۰ ساله این پرونده ظرف کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند، گفت: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مربوط به اقدامات مجرمانه متهمان در ۱۴ دیماه سالجاری بوده که هم اکنون در فضای مجازی منتشر شده است.

    سرهنگ “مجید رسول زاده فرساد” ایجاد ناامنی و برهم زدن امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و عنوان کرد: انتشار این‌گونه تصاویر در فضای مجازی آن هم پس از دستگیری تمامی متهمان این پرونده با هدف برهم زدن امنیت روانی شهروندان و تشویش اذهان عمومی صورت گرفته و با عوامل انتشار دهنده این تصاویر نیز برخورد قانونی لازم صورت پذیرفته است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=74643

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *