×

رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان خبر داد: رقابت ۵۷۸ نفر در آزمون استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان

  • کد نوشته: 76156
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۸
  • 89 بازدید
  • ۰
  • رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان از برگزاری آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن در گیلان همزمان با سراسر کشور با حضور ۵۷۸ نفر خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، دکتر فریبرز جمالزاد در گفت وگویی با اشاره به برگزاری آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همت مرکز آزمون جهاد […]

    رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان خبر داد: رقابت ۵۷۸ نفر در آزمون استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان
  • رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان از برگزاری آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن در گیلان همزمان با سراسر کشور با حضور ۵۷۸ نفر خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، دکتر فریبرز جمالزاد در گفت وگویی با اشاره به برگزاری آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: این آزمون صبح امروز همزمان با سراسر کشور در رشت برگزار شد.

    وی با بیان اینکه ۵۷۸ نفر در این آزمون با یکدیگر به رقابت پرداختند، افزود: شرکت کنندگان این آزمون استخدامی می‌توانند نتایج آزمون خود را با مراجعه به وبسایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مشاهده و دریافت کنند.

    رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه ۲۱ نفر از شرکت کنندگان درآزمون زن و مابقی مرد بودند، اظهار کرد: براساس اعلام بنیاد مسکن در دفترچه راهنمای این آزمون، متقاضیان واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی تخصصی، مصاحبه‌های تخصصی و عمومی و طی مراحل اداری، با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری می‌شوند.

    وی در پایان تصریح کرد: دارندگان بالاترین امتیاز براساس نتایج آزمون کتبی و مدارک ارسالی، برای انجام مصاحبه‌های عمومی و تخصصی توسط بنیاد مسکن دعوت خواهند شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=76156

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *