×

در پی خبر مفقودی؛ نجات جان دو صیاد در شرق گیلان

  • کد نوشته: 76834
  • ۱۴۰۱-۰۱-۱۵
  • 132 بازدید
  • ۰
  • گروه جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان، ۲ صیاد را در شهرستان لاهیجان پیدا و در سلامت کامل به آغوش خانواده بازگرداندند. به گزارش گیل و دیلم، در ساعت ۲۲:۳۰ روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی پیامی مبنی بر مفقودی دو صیاد در یکی از مناطق […]

    در پی خبر مفقودی؛  نجات جان دو صیاد در شرق گیلان
  • گروه جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان، ۲ صیاد را در شهرستان لاهیجان پیدا و در سلامت کامل به آغوش خانواده بازگرداندند.

    به گزارش گیل و دیلم، در ساعت ۲۲:۳۰ روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی پیامی مبنی بر مفقودی دو صیاد در یکی از مناطق روستایی شهرستان لاهیجان دریافت می کند.

    طبق اعلام تماس گیرنده، این دو صیاد در ساعت ۵ صبح به دریا عزیمت نموده و تا کنون به ساحل بازنگشته اند که در این راستا مرکز جستجو و نجان دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان پس از تماس با همیار ناجی منطقه و بررسی موضوع اعلام شده، در ساعت ۲۲:۴۰ نسبت به اعزام شناور ناجی ۱۴ جهت جستجوی منطقه اقدام می نماید.

    ناجی ۱۴ پس از ۲ ساعت و ده دقیقه جستجو در تاریکی شب، دو صیاد یاد شده که به دلیل خرابی موتور قایق نتوانسته بودند به ساحل مراجعت نمایند را زنده در قایق یافت کرد و آن دو صیاد را در یک مایلی ساحل تحویل همیار ناجی و قایق های حاضر در محل داد.

    گفتنی است، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون تعداد ۲۴ نفر از صیادان و گردشگران دریایی مضطر توسط تیم امدادی جستجو و نجات بنادر و دریانوردی گیلان نجات یافته اند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=76834

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *